דיגיטל

5 שנים נוספות: הארץ ו- TheMarker ימשיכו את השת"פ עם אאוטבריין

אאוטבריין אאוטבריין

פלטפורמת המלצות התוכן הבינלאומית אאוטבריין חתמה בתחילת השבוע על הארכת ההסכם עם הארץ ו- TheMarker לחמש שנים נוספות וזאת על רק שביעות הרצון בין הגופים. כחלק מההסכם אאוטבריין תשלב פיתוחים טכנולוגיים חדשים כמו כלי וידאו ומוצרים לקידום של אפליקציות. רק לאחרונה חתמה אאוטבריין הסכמים נוספים עם גופי תקשורת מובילים כדוגמת וואלה ו-Mako.

שיתוף הפעולה בין קבוצת הארץ לבין אאוטבריין החל עוד בשנת 2010 ואיפשר לגוף התקשורת לייצר מודל כלכלי מניב.

רמי גז, מנכ"ל הארץ, מסר: "אנחנו שמחים להמשיך את השותפות המשמעותית בין הגופים. אנו רואים עצמנו מחויבים בשימור וביסוס החופש העיתונאי של קבוצת הארץ, וביצירת מודלים עסקיים שיאפשרו זאת. מצאנו באאוטבריין שותפים אמיתיים לחזון שלנו ליצירת עיתונות עצמאית, שקופה, אמינה ומקורית, החולקים איתנו את אותו סט ערכים".

לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו שמחים להמשיך ולהעמיד את הפלטפורמה והיכולות שלנו עבור קבוצת הארץ ולהיות שותפים לחיזוק עיתונות משמעותית, מקורית ומגוונת. העיתון היה אחד השותפים הראשונים שלנו בישראל, ומוביל מאז ללא הרף מהלכים עסקיים חדשניים ומרתקים בשוק העיתונות הדיגיטלית בישראל. כחלק משנה של התרחבות משמעותית בהיקף הפעילות שלנו, מדובר בבשורה מצוינת שתאפשר לנו להעמיד את היצע התוכן הרחב, המרתק והמגוון ביותר בפני הגולשים הישראלים".

————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות