דיגיטל

הידיעה ה'בלעדית' על התפטרות בנבנישתי התבררה כהודעה לעיתונות

איציק בנבנישתי איציק בנבנישתי

כמה פעמים יצא לכם לקרוא כתבה 'בלעדית' באחד מאתרי החדשות המובילים? לפחות פעם ביום. והנה, גם היום, התפרסמה ב'גלובס' ידיעה בלעדית:  "איציק בנבנישתי מתפטר מתפקידו כמנכ"ל פרטנר לאחר שש שנים בתפקיד".

גלובס, צילום מסך
גלובס, צילום מסך

מאחר וגם לתיבת המייל שלנו הגיעה אותה ידיעה בלעדית של 'גלובס' המנוסחת על ידי הדוברות של פרטנר, רצינו לבדוק מי עוד זכה ל'בלעדיות' שכזו. והנה, גם בדה-מרקר פורסמה אותה הידיעה, תחת הכותרת "אחרי שש שנים: מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי פורש", כתב העיתונאי אסא ששון. בדה-מרקר לפחות עוד הוסיפי ניתוח אישי משלהם לגבי ההתפטרות, בשונה מכתבתו של פרץ שהיתה קופי-פייסט ועלתה בעוד אתרי חדשות.

הידיעה הבלעדית התפרסמה גם ב'וואלה עסקים' וגם באתר 'אייס'. אז נכון, פעמים רבות גוף תקשורת אחד עולה עם כתבה 'בלעדית' או 'ראשונית' ומהר מאוד כולם מעתיקים ממנו. אך הפעם מדובר פשוט בהודעה לעיתונות, חשובה או גנרית ככל שתהייה, המילה 'בלעדית' אינה ראויה לה.

גלובס אמנם עלו ראשונים עם הידיעה לפני כולם, עד כמה שזה חשוב, אבל הידיעה הייתה בלעדית למשך 30 דקות בערך, כפי שעולה מתגובת פרטנר לנושא: "כחברה ציבורית, דיווחנו קודם כל לבורסה על כוונת הפרישה של המנכ"ל בשעה 13:45, ומיד לאחר מכן הוצאנו הודעה לעיתונות. לא הגבנו לפניות בנושא עד לאחר הדיווח… אכן הייתה ידיעה בלעדית ב-13:10 בגלובס, ואחריה גם בכלכליסט. כאמור, לא מאתנו וגם לא הגבנו לדברים".

והנה הידיעה המלאה כפי שנשלחה לעיתונאים:

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, הודיע לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מתפקידו אחרי 6 שנים בתפקיד. דירקטוריון החברה שנענה לבקשה, יפעל למנות ועדה לאיתור מנכ"ל. בנבנישתי נכנס לתפקיד המנכ"ל ביוני 2015, בתקופה של חסר ודאות בשוק התקשורת, וצומת משמעותי של החלטות אסטרטגיות לחברה שהייתה בעיצומו של משבר מול זכיינית המותג אורנג' העולמית.

מיד עם כניסתו לתפקיד, הוביל את ההחלטה להיפרד ממותג אורנג׳ העולמי, ולמתג את החברה מחדש בפברואר 2016 תחת השם ׳פרטנר׳. השינוי המשמעותי ביותר אותו הוביל בנבנישתי היה בהפיכת פרטנר מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת המובילה כיום את שוק התקשורת בכל תחומי פעילותה, בחדשנות, בשירות ובצמיחה.

מאז כניסתו לתפקיד, פרטנר בולטת בשוק באיתנותה הפיננסית, גם בשנה האחרונה ועל אף משבר הקורונה, בהשקעות במנועי הצמיחה ארוכי הטווח, ובחדשנות שהחברה מובילה בתחומי הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה. גם מול שוק ההון, בנבנישתי הוביל את פרטנר מתקופה של שפל בערך המניה, לצמיחה של מאות אחוזים וליציבות גם בתקופות סוערות בשוק התקשורת.

בנבנישתי הוביל בתקופתו כמנכ"ל פרטנר, כמה מהלכים אסטרטגיים בולטים לביסוס פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, בהם: פיתוח תחום הסלולר עם פרישה של דור 4.5 והשקת הדור ה-5, הקמת תשתית סיבים אופטיים עצמאית עם הפרישה הנרחבת ביותר בישראל של רשת פעילה לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה, והשקת שירות פרטנר TV, שירות הטלוויזיה הצומח בישראל, עם שיתופי פעולה פורצי דרך עם נטפליקס, אמזון ושותפים בינלאומיים נוספים.

יו"ר הדירקטוריון, גב' אסנת רונן, הודתה למר איציק בנבנישתי והביעה את תודתה והערכתה העמוקה להישגיו ותרומתו לחברה, "אני רוצה להודות לאיציק, על שש שנים בהן הוביל את פרטנר והפך אותה בכישרון רב מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת. מההיכרות בינינו אני יודעת שאתה תמיד מחפש את האתגר הבא ומאחלת לך בשמי ובשם דירקטוריון החברה המון הצלחה".

מר איציק בנבנישתי ציין: "אלה היו שש שנים מופלאות בפרטנר, מלאות בעשייה מרגשת ובהישגים פורצי דרך. אני גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה."

————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות