דיגיטל

סודהסטרים ופורום מיכל סלה בקמפיין רשת למניעת הרצח הבא במשפחה

מתוך הסרטון מתוך הסרטון

קמפיין רשת רחב שמטרתו העלאת מודעות לתמרורי האזהרה בזוגיות אלימה "יש סימנים שלא משאירים סימן" מושק בשיתוף לסודהסטרים ופורום מיכל סלה.

בשנה האחרונה חלה עליה חדה בפניות ובדיווחים של נשים למוקדי הסיוע ולמקלטים. הפורום שם לעצמו יעד של אפס מקרי רצח בשנה, לכך נדרשת מודעות רחבת היקף לכלל תמרורי האזהרה, בתוכם: קנאה אובססיבית, הקטנת בת הזוג, זוגיות דו פרצופית, איומים, קורבן שהוא גם תוקפן ועוד.

בלב הקמפיין סרטון ובו נראה רופא אשר בודק את אישון המטופלת ו"מאשר" כי לא נותר שום סימן בעיניה בעקבות "מכה" שקיבלה. בסיום הסרטון אומר הרופא "אני מצטער… רק את מוציאה ממני כאלה דברים". אז, מבין הצופה כי מדובר בבן זוג אלים וכי תמרורי האזהרה אינם תמיד סימנים פיסיים. כמו כן, זוגיות אלימה יכולה לקרות מאחורי כל דלת ועל כולנו לגלות ערנות כדי למנוע את הרצח הבא.

לטובת הקמפיין, רתמה סודהסטרים את צוותי הפרסום שלה אשר אמונים בין היתר על הפרסומות הגדולות בעולם של המותג, כן משפיענים מוכרים להגברת המודעות ברשתות החברתיות.

מנכ"ל סודהסטרים העולמית אייל שוחט מסר: "סודהסטרים מחויבת למאבק באלימות נגד נשים ולעשות כל שניתן לצמצום התופעה האיומה הזו, המגזר העסקי חייב להשמיע את קולו ולהתגייס למען נושאים בעלי חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה. אני מודה לפורום מיכל סלה וללילי בן עמי העומדת בראשו ומנתבת את השכול האישי שלה לעשייה חברתית יוצאת דופן".

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, ויו"ר פורום מיכל סלה מסרה: "שמחתי על היוזמה של סודה סטרים להפיק סרטון בשיתוף פעולה עם פורום מיכל סלה. התחושה היא שמאז הרצח של מיכל, השיח השתנה ויש הירתמות אדירה של בכירות ובכירים בתעשייה להשגת היעד שהצבנו: אפס נרצחות בשנה. כניסתם של שחקנים חדשים למגרש – היא שעושה את כל ההבדל בהתמודדות עם המגיפה הקשה ורבת השנים של אלימות כלפי נשים. סולידריות ומודעות חברתית – מקרבת היעד. יחד נציל חיים״.

יודגש כי נשים אשר מזהות את עצמן בסיטואציה מתבקשות לזכור כי פרידה מבן זוג אובססיבי עשויה להיות סכנת חיים, ולכן יש לפנות למומחה לאלימות במשפחה לקבלת ליווי במוקד 118. לרשימת הסימנים המלאה: https://www.michalsela.org.il.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות