פרסום ושיווק

אקוסאפ מחתימה את יערה בנבנישתי כפרזנטורית של מוצרי החברה

יערה בנבנישתי יערה בנבנישתי

חברת תוספי התזונה הליפוזומלים, אקוסאפ, אשר מתמחה בתוספים בעלי ספיגה גבוהה, ממשיכה את הצמיחה ומצרפת את הדוגמנית והשחקנית, יערה בנבנישתי, כפרזנטורית של החברה. במסגרת שיתוף הפעולה תקדם בנבנישתי את מוצרי אקוסאפ בפרסומים בפלטפורמות השונות וכן, ברשתות החברתיות.

בנבנישתי ידועה כמי שאיכות הסביבה ואורח חיים בריא הם חלק בלתי נפרד מחייה. היא הצהירה בעבר על היותה טבעונית ומרבה לדבר בחשבון האינסטגרם שלה, בעל 111 אלף העוקבים, על בריאות, תזונה והחיבור של גוף ונפש.

"החיבור בין יערה לאקוסאפ הוא טבעי" אומר אורי גור, מנכ"ל אקוסאפ "אקוסאפ נולדה מתוך הרצון להביא בשורה רעננה וייחודית לציבור באמצעות תוספי תזונה איכותיים, טבעיים וטבעוניים בעלי יכולת ספיגה גבוהה, משהו שלא היה קיים בשוק התוספים עד שהגענו. כל מי שמכיר את יערה רואה כמה היא מחוברת לערכים של בריאות וטבעיות, ועד כמה העשייה שלה מקורית וזה בדיוק המסר שלנו כחברה"

מטעמה של יערה בנבנישתי, נמסר: "אני שמחה על שיתוף הפעולה עם אקוסאפ. כמי שצרכה וצורכת את מוצרי החברה, שמחתי מאוד שפנו אליי. אין דבר יותר מספק מלקדם מוצר שמאמינים בו ויודעים את יתרונותיו מניסיון אישי".

שוק תוספי התזונה בעולם מצוי בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות ובפרט מאז פרוץ הקורונה. אקוסאפ אשר נחשבת לאחד מחברות התוספים הצומחות בישראל, מדווחת על עליה של מאות אחוזים בצריכת תוספי החברה כאשר המובילים שבהם הם ויטמין C, ויטמין D ותשלובת B12.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות