דיגיטל

שוקו מוגז ווודקה אנטי-אייג'ינג: התעייפנו מ-1 באפריל

טרה ב-1 באפריל טרה ב-1 באפריל

1 באפריל. היום הזה של המתיחות. אותנו זה מעייף, אבל יש כאלה שמוצאים אותו כהזדמנות לשחק קצת עם הפרסומות. לוולפסווגן שניסו 'למתוח' את הלקוחות האמריקאים עם שינוי השם ל-'וולט-ווגן' לקראת השקת המכונית החשמלית זה פחות הצליח ועורר כעס אחרי שהתקשורת מיהרה לסקר את השם החדש ואז גילתה שבעצם לא. אצלנו בישראל מעדיפים להטריל בקטן, אז הנה כמה דוגמאות לאנשי תוכן ודיגיטיל שניסו להוציא מהיום הזה את המרב.

בבורגר קינג משלבים בין פסח ל-1 באפריל עם מרק עם קניילדך.

בהוט מחזירים נשכחות ומבטיחים כי ממש בקרוב תעלה העונה החמישית של 'הבורר' (או שלא…).

סיבוס השיקה פיצ'ר חדש באמצעותו ניתן ליצור כפיל שיחליף את העובדים בזמן פגישת עבודה אונליין כדי שיוכלו לאכול בנחת. הפיצר החדש" כָּפִילְטֵר" נועד לייצר כפיל עבור מי שרוצה לאכול בדיוק בזמן פגישת עבודה אונליין. הכפיל יחליף את העובד בפגישה וכך הוא יוכל לאכול בנחת ללא כל הפרעה.

במולר יש דברים שעדיף לנו לאכול לבד מבלי שאף אחד יראה, או יטעם.

והנה עוד משהו שהיינו מעדיפים לוותר עליו כקינוח קייצי ומרענן.

והנה המצאה שלא היינו מתנגדים לה –

בבנא משקאות מזמינים אותנו ליהנות מהוודקה החדשה שמצעירה את עור הפנים.

והנה עוד משקה שלא היינו רוצים לטעום לעולם.

וביטבתה הבטיחו שיגיעו ממש בקרוב ל- wolt עם המנות הבלתי נשכחות של שנות ה-90. ברגע האחרון החליטו לוותר על הרעיון, כי מה שקורה בקיבוץ נשאר בקיבוץ.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות