פרסום ושיווק

חודש המודעות לאוטיזם: ברעם פרסום מקורי תרמו מסכים בקניון עזריאלי

המסך שנתרם בקניון עזריאלי, ברעם פרסום מקורי המסך שנתרם בקניון עזריאלי, ברעם פרסום מקורי

במשך עשרה ימים בחודש אפריל יוצגו סרטונים המציגים את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי על גבי מסכים מרכזים בקניון עזריאלי, אותם תרמו לטובת הנושא ברעם פרסום מקורי. את הסרטונים ערכו המרכז לטיפול וחקר באוטיזם – עמותה לילדים בסיכון ואלו״ט – האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם

חודש אפריל, הנו חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם. בשנת 2007 האו"ם הכריז על ה-2 באפריל כיום המודעות וזאת בהמשך להצהרה של ארגון הבריאות העולמי כי אוטיזם הנו משבר בריאות החוצה מדינות ומגזרים ומתפשט במהירות.

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם – עמותה לילדים בסיכון ואלו״ט – האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם חברו יחד בחודש אפריל לצורך העלאת המודעות לאוטיזם וערכו סרטוני אנימציה המסבירים בצורה פשוטה את עולמם של ילדים על הספקטרום האוטיסטי. הסרטונים נועדו להעלאת המודעות לאוטיזם בקרב כלל האוכלוסייה, ולהגברת הסבלנות וההבנה אצל דור העתיד.

ברעם פרסום מקורי בע"מ בבעלות גיא ברעם, תרמו את המסך המזרחי של קניון עזריאלי לטובת הקרנת הסרטונים המקסימים למשך עשרה ימים. גובה התרומה כ- 25 אלף שקלים.

אנשים עם אוטיזם זקוקים לחברים שמוכנים להקדיש זמן כדי להכיר אותם. עם תקשורת טובה והרבה סבלנות לכולם יהיה טוב יותר. אוטיזם יכול לגרום לדברים נפלאים לקרות.

ציפי נגל אדלשטיין – מנכ"לית המרכז לטיפול וחקר באוטיזם – עמותה לילדים בסיכון: "העמותה לילדים בסיכון ואלו"ט מברכים על תרומתו של גיא ברעם וברעם פרסום מקורי שנרתמו לעזור בחודש המודעות לאוטיזם. שתי העמותות הגדולות בישראל פועלות כבר שנים להעלאת המודעות לאוטיזם בקרב הציבור. ישנה מגמה קבועה ומתמשכת של גידול במספר המאובחנים על הרצף האוטיסטי, הן בישראל והן בעולם. המיקום האסטרטגי של המסכים המציגים את הסרטונים יתרמו לשיח על קבלת השונה, על זכויות האנשים עם אוטיזם ששוות כמו של כולנו".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות