מדיה

ארז דריגס להנהלת האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה: לא אגיע לטקס

ארז דריגס בסדרה "חזרות" ארז דריגס בסדרה "חזרות"

טקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה יתקיים השנה ביום ראשון, 11 באפריל וישודר בכאן 11. ארז דריגס, שמועמד על פרס השחקן הטוב ביותר במסגרת תפקידו בסדרה 'חזרות' הודיע להנהלת האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה שלא יגיע לטקס,  וזאת על רק פרשת ההתנהגות הפוגענית כלפי נשים כפי שפורסם בתחקיר 'פוליטיקלי קוראת'.

״על אף שאני שמח בבחירת חברי האקדמיה להעמיד את ׳חזרות׳ והאנשים שמאחורי יצירתה לקטגוריות רבות בפרס השנה, אני לא מרגיש שזה יהיה נכון מצידי לנכוח בטקס״, כתב דריגס. ״זהו אירוע שנועד לחגוג את התוצרת האומנותית של השנה החולפת, ולצד הגאווה שלי בחלקי ביצירה, זו לא תקופה לחגיגות עבורי. אלו ימים של חשבון נפש, ועד שלא אסיים את התהליך הנוכחי ואת הסליחה והכפרה שלי בפרט מול הנשים שבהן פגעתי, אני מעדיף למשוך רגליי מאירועים פומביים ככל שניתן".

הסדרה 'חזרות' מועמדת ל-15 פרסים, ביניהם פרס סדרת הדרמה הקומית הטובה ביותר, פרס שחקן ראשי בסדרה קומית תסריט בסדרה קומית ועוד.

נבחרו המועמדים והמועמדות הסופיים בתחרות פרסי הטלוויזיה

ארז דריגס: “זה לא התפקיד שלי לקבוע אם יסלחו לי, אני יכול רק לקוות שכן”

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות