דיגיטל

למה שי גולדן כועס על 'מעריב אונליין'?

שי גולדן שי גולדן

מגישת התוכנית 'לפני החדשות' של רשת 13, הילה קורח, הודיעה אמש כי היא עוזבת את תפקידה כמנחת התוכנית, בעקבות תחילת ההתמחות שלה כרופאה. במקומה נבחרו שני מנחים חדשים: שי גולדן ושרון כידון. השניים כבר הגישו יחד מספר תוכניות ביניהם 'מייבשים את הביצה' ברדיו 102 ו'מדברים על זה' ברשת 13.

ב'מעריב אונליין' פרסמו אודות המינוי החדש והזכירו גם את דעותיו הפוליטיות של המגיש החדש.

"גולדן עלה בתקופה האחרונה לכותרות פעם נוספת, כאשר טען כי קיבל איומים על חייו לאחר שביקר את הפגנות השמאל מול בית ראש הממשלה: "בשמאל כשאתה חבר – אתה חבר, כשאתה לא חבר? אתה לא חבר עד הסוף, ואז אתה אויב". המנחה, שבעבר הזדהה כאיש שמאל, שינה בשנה האחרונה את עמדותיו והחל להביע תמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו. לאחרונה אף החל להגיש תוכנית בתחנת הרדיו הימנית 'גלי ישראל'", נכתב בידיעה.

גולדן לא נשאר אדיש לכתובים והגיב בעמוד הפייסבוק שלו: "נראה כאילו כתב אותו ילד בן 12, שניסה להתקבל לבית ספר לשמאלנות תקשורתית ונדחה על הסף, אבל המשיך להתעקש ועכשיו הוא חלק מהברנז'ה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות