על סדר היום

יאסר עטילה הגיש את התפטרותו לקובלנץ. באגודת העיתונאים בירושלים קוראים לדחותה

אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד כאן 11 אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד כאן 11

אגודת העיתונאים ירושלים מצרה על התפטרותו של מנהל המדיה בערבית בתאגיד השידור ״כאן״, יאסר עטילה. "יש לדחות את התפטרותו של יאסר עטילה", אומרים באגודת העיתונאים בירושלים. "מפניות שהגיעו לאגודת העיתונאים ירושלים, מצד עובדי המדיה, חברי האגודה, אנו מבינים שהוא מנהל מוערך שנלחם לשמור על עצמאות המדיה בערבית ולא היסס לעמוד על דעתו המקצועית, דבר שלצערה של האגודה אינו מובן מאליו בתאגיד השידור הציבורי".

אמש (שלישי) הגיש יאסר עטילה, מנהל הטלוויזיה בערבית, את התפטרותו למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ לאחר חודשים של עימותים ביניהם. קובלנץ רצה להכפיף את החדשות בערבית תחת חטיבת החדשות הכללית בניהולו של ברוך שי. עטילה מילא במשך 22 שנים שלל תפקידים בשידור הציבורי והוא מהעובדים הוותיקים של התאגיד.

הודעת הפרישה של עטילה מהבוקר באה לאחר שבחודשים האחרונים נטען כי מתקיים קרב כיפוף ידיים בינו ובין מנכ"ל התאגדי אלדד קובלנץ שרצה להכפיף את שידורי החדשות בערבית לחטיבת החדשות הכללית בניהולו של ברוך שי ובכך לבטל את עצמאותה. עטילה סבר יש לשמור על עצמאות החטיבה. הוויכוח אף הגיע למועצת התאגיד וגרר אחריו זימון לשימוע לפני פיטורין של עטילה.  אתמול, כאמור, הגיש עטילה את התפטרותו.

מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ מסר: "קיבלתי בצער את הודעתו של מר יאסר עטילה על רצונו לסיים את תפקידו כמנהל בתאגיד עם תום 4 שנות כהונה בתפקידו. יאסר ניהל את החטיבה בערבית באופן הראוי להערכה, בחריצות ובמסירות, והקים את שלוש הפלטפורמות תחתיה – רדיו, טלוויזיה ודיגיטל – שרשמו הישגים מרשימים. אני מודה ליאסר על שנים ארוכות ועמוסות של עבודה בשידור הציבורי, ומאחל לו הצלחה בדרכו".

באגודת העיתונאים בירושלים קוראים להנהלת התאגיד לבחון מחדש את התפטרותו ולפנות אליו בבקשה למשוך אותה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות