פרסום ושיווק

השחקנית הבינלאומית אלונה טל תוביל קמפיין לפטנט ישראלי

אלונה טל בצילומי הקמפיין אלונה טל בצילומי הקמפיין

חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n יוצאת בקמפיין גדול במסגרתו יושק פטנט ישראלי עולמי בתחום הדנטל ToothWave מברשת השניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™', אותו תוביל השחקנית הבינלאומית אלונה טל.

הקמפיין רחב ההיקף בהשקעה של כשני מיליון שקלים יעלה בתחילת אפריל ויכלול פרסומות בפריים טיים וחסויות בטלוויזיה, ועוד. כמו כן, יעלה בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות.

"כשחקנית, אני מקפידה לשמור על היגיינת פה יומיומית, ועבורי החיוך הוא כלי עבודה חיוני. אני גאה לקחת חלק בקמפיין ולייצג פטנט של חברה ישראלית בזירה העולמית", מסרה אלונה טל.

Home Skinovations Ltdהינה חברת טכנולוגיה פרטית שנוסדה בישראל ב-2006, ונחשבת למובילה בעולם בפיתוח של טכנולוגיות מתקדמות לרפואה אסתטית, בייצור ובשיווק מכשירים ביתיים יעילים ובטיחותיים. צוות החברה המיומן מורכב ממדענים, מהנדסים ואנשי עסקים, כולם בעלי עבר עשיר בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות מבוססות אנרגיה כמו RF, לייזר, IPL, EMS ועוד, עבור שוק הרפואה האסתטית העולמי. החברה ומוצריה הוצגו וקיבלו הכרה בפלטפורמות מדיה בינלאומיות רבות, בניהן המגזין של אופרה וינפרי, רייצ'ל ריי, הדוקטורס, ד"ר אוז, מגזין ווג ועוד.

———-

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות