פרסום ושיווק

מלי לוי ושמעון גרשון: המעריצים החדשים של אירופלקס

מלי לוי ושמעון גרשון מלי לוי ושמעון גרשון

מלי לוי ושמעון גרשון נבחרו לשמש כפרזנטורים של רשת אירופלקס המוכרת מיטות ומזרנים. השניים צולמו לקמפיין משעשע המתקשר את קולקציית המיטות החדשה של הרשת.

בקמפיין שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, מלי ושמעון מזדהים כמעריצים של אירופלקס שמחזיקים בבית את כל המיטות של הרשת, בחדר השינה, בסלון, במטבח ובחדר האמבטיה. הקמפיין נוצר על ידי משרד הפרסום AVRAHAM adv.

הפרסומת התקבלה בדיגיטל בחיוב ונראה שהגולשים מצאו את עצמם צוחקים לראשונה לנוכח פרסומת למיטות ומזרנים, שלרוב אנחנו פוגשים אותם בהיבט הבריאותי ופחות בצד הקומי.

מלי לוי ושמעון גרשון מביאים את הזוגיות המתוקשרת שלהם לטובת הפרסומת ומסתכלים עליה בקריצה.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות