זזים

ליאת יונה מונתה למנהלת השיווק של 'הגלידות של פלדמן'

ליאת יונה ליאת יונה

ליאת יונה מונתה למנהלת השיווק של 'הגלידות של פלדמן'. יונה מביאה איתה ניסיון רב שנים בתחום השיווק בחברות גדולות, ביניהן עבדה שנה וחצי כמנהלת המרקום של חברת ESSENCE GROUP ולפני כן, עבדה כ-10 שנים בחברת "קוקה- קולה".

ליאת יונה, בת 40, (נשואה+ 3), מתגוררת בתל אביב, בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום. כעת תחליף ליאת יונה את שי שלו בתפקיד מנהל השיווק, שהיה מבעלי חברת גלידות פלדמן לפני שנרכשה על ידי קרן גרין לנטרן לפני כשנתיים ומנוהלת על-ידי דני בן רעי, ריצ'י הנטר ויוסף אליאש. שי שלו ימשיך ללוות את החברה במשרה חלקית כיועץ החברה.

ארז וולף, מנכ"ל הגלידות של פלדמן מסר: "אני מברך ושמח על ההחלטה לצרף את ליאת יונה למשפחת פלדמן. לליאת יש ניסיון רב בתחום השיווק ואני סבור ובטוח כי היא תביא עמה רעיונות חדשים וייחודים ותצעיד את חברתנו קדימה. אני מאחל לליאת הצלחה בתפקידה החדש".

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות