על סדר היום

הביביסטים נגד הדוברת החדשה של משרד התקשורת

מעיין אוחנה עזרא מעיין אוחנה עזרא

עושה רושם שהערפל סביב האפשרויות המורכבות והקשות סביב הרכבת ממשלה, כל ממשלה, עולה לאנשים לראש. הבוקר מפרסם אלי ציפורי, עיתונאי ותיק שבשנים האחרונות עוקף את הביביסטים מימין על מלא, את הציוץ הבא:

כלומר, סוף סוף יש לנו הוכחה לקיומה של הדיפ-סטייט – לדוברת החדשה של משרד התקשורת יש כתובת "לך" בפרופיל הפייסבוק שלה! אין ספק שאצל איוב קרא, שר תקשורת לשעבר, זה לא היה קורה.

אלו ימים משעממים בהם אין שום מידע מוסמך על הנעשה מאחורי הקלעים, והביביסטים מעסיקים עצמם בהסברים למה בכל זאת ביבי ניצח (כי יש לו הכי הרבה מנדטים) ומה צריך לעשות הלאה (בחייאת, גנץ, בנט, סער, בואו לממשלה של אבאל'ה) ומי צריך להדליק משואה השנה (מנסור עבאס). מה יכול להיות מעניין יותר מאשר לנבור בפרופילי הרשת החברתית של מינויים שונים בשירות המדינה כדי לשרוק לכלבים שיבואו לתרגל את יכולת ההתקפה שלהם? כנראה שלא הרבה.

הדוברת החדשה, מעיין אוחנה עזרא, פרסמה באוגוסט בתגובה לאחת מההצהרות של אבישי בן חיים פוסט נוקב בו הסבירה שהעובדה שהיא מזרחית אינה אומרת בהכרח שהיא תומכת עיוורת בביבי. לפוסט צירפה אוחנה עזרא תמונה של מפגינה מבלפור. לא של עצמה.

ציפורי צירף לציוץ את הטקסט שלה, בו סימן את הקטעים שבעיניו אסור לכתבם לעולם (ככל הנראה). הוא גם סימן בחץ את תמונת המפגינה שהיא צירפה, כאילו מדובר בה.

מעיין אוחנה עזרא | מתוך פייסבוקהתמונה שפרסמה אוחנה | מתוך פייסבוק

הציוץ של ציפורי הופץ במהירות ברשת (טרם נרשם ריטווט מיאיר נתניהו) ועבר במהירות הבזק בקבוצות הביביסטים. החבר'ה מראים שגם בחול המועד הם יודעים לתת עבודה.

תגובה לדברי ציפורי באחת מקבוצות הווטסאפ של רן כרמי בוזגלו
תגובה לדברי ציפורי באחת מקבוצות הווטסאפ של רן כרמי בוזגלו

ליבנו לדוברת החדשה, שמדרך הטבע אמורה לשמוע כעת על פה סגור וממלכתי בזמן שהרפש הזה עולה כפורח. שתגיד תודה שלא מצאו אצלה פרגולה.

מעין אוחנה עזרא: "הם יכולים לטעון. זאת תמונה של מפגינה שצירפתי לפוסט שלי שנכתב לפני כמה חודשים".

מעיין אוחנה עזרא | מתוך פייסבוק
הפוסט של מעיין אוחנה עזרא מאוגוסט, הסימונים של אלי ציפורי | מתוך פייסבוק

———-

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות