יח"צ

מינקובסקי תקשורת קוטפת תקציב חדש

עידו מינקובסקי עידו מינקובסקי

משרד יחסי הציבור 'מינקובסקי תקשורת' יוביל את הפעילות התקשורתית בתחומי ההייטק, הטכנולוגיה, החדשנות והדיגיטל בישראל של Deloitte, פירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה והמובילה בעולם. Deloitte ישראל בחרה במשרד יחסי הציבור בהנהלת עידו מינקובסקי והמנכ"לית, שיר בויקו-רימון כאשר את התיק ילוו סמנכ"ל התקשורת במשרד אריאל הופרט ויועצת התקשורת חופית שלו. מטרת הפעילות המשותפת תהיה לחשוף את הפעילות, העשייה, המחקרים והמומחים של הפירמה בתחומי ההייטק, חדשנות והדיגיטל ליזמי הייטק ולציבור הישראלי, זאת לצד תמיכה במערך גיוס העובדות והעובדים של הפירמה שעומדת בפני התרחבות בחודשים הקרובים.

במקביל לעבודה עם 'מינקובסקי תקשורת' פירמת Deloitte תמשיך לעבוד גם עם משרד 'אייזנברג אליאש' אשר ימשיכו להוביל את הפעילות התקשורתית בתחומי המס, הביקורת, הייעוץ הכלכלי-פיננסי וניהול הסיכונים.

Deloitte הינה פירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה והמובילה בעולם. בישראל הפירמה מספקת שירותי ביקורת, מס, ניהול סיכונים, יעוץ כלכלי-פיננסי וייעוץ ניהולי, בתחומי אסטרטגיה, תפעול, טכנולוגיה, סייבר, ניהול ידע והון אנושי. הפירמה בישראל מעסיקה כ-1,400 עובדות ועובדים, עם למעלה מ-450 יועצים הפועלים על פי מתודות וסטנדרטים בינלאומיים. מזה שנים רבות מסייעים יועצי הפירמה למנהלות ומנהלים בארגונים שונים להתמודד עם האתגרים העסקיים הכי משמעותיים שלהם, מייצרים ערך עבור הארגון ומגנים עליו מפני חשיפות וסיכונים.

בין לקוחות Deloitte ניתן למצוא חברות מגוונות וגופים עסקיים מובילים,, החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות גדולות ציבוריות ופרטיות, וארגונים מהמגזר הציבורי והמגזר השלישי.

״מינקובסקי תקשורת״ היא פירמת יחסי ציבור המייצגת לקוחות מעולמות ההייטק, נדל"ן, תשתיות ותחבורה, שוק ההון, מוסדות ציבור וממשל, צרכנות וקמעונאות, מסעדנות, עורכי דין, רואי חשבון, עמותות, ועדי עובדים ועוד. בין לקוחות המשרד ניתן למצוא את גינדי אחזקות, סלע בינוי, אוניברסיטת בר אילן, MyHeritage, SimilarWeb, AppsFlyer, Bizzabo, Jolt, Verifone ועוד. בחודשים האחרונים רשמה החברה צמיחה בגיוס הלקוחות כאשר החלה לעבוד עם מספר לקוחות בולטים מעולמות הפוד-טק והאגרו-טק דוגמת GFI (ארגון ללא מטרות רווח הפועל להאצת מחקר וחדשנות בתחום הבשר המתורבת, החלבון מהצומח והפרמנטציה), Saffron Tech, BioMilk, SimpliiGood ועוד. זאת בנוסף למספר לקוחות שהצטרפו כלקוחות החברה בחודשים האחרונים דוגמת חברת הטכנולוגיה apiiro, חברת הנדל"ן דמרי גלים שהוקמה על ידי ״י.ח דמרי בניה ופיתוח בע״מ״ וחברת ״גלים – התחדשות עירונית בישראל בע״מ״, חברת האוטו-טק REE שהודיעה באחרונה על הנפקתה, חברת Saips המהווה מרכז הפיתוח הבינ"ל של פורד לרכב האוטונומי, חברת Cognata המפתחת סימולציות לפיתוח הרכב האוטונומי ועוד.

עידו מינקובסקי, יו"ר ובעלים מינקובסקי תקשורת מציין: "אנחנו גאים ש- Deloitteישראל בחרו בנו כשותף לחשיפת יכולת המחקר, הניתוח וליווי הלקוחות שלהם בישראל. על אף השנה הסוערת שעברה על העולם, תעשיית ההייטק הישראלית הולכת ומתעצמת ובעקבות כך גם הסיקור התקשורתי של עולמות הטכנולוגיה. כל אלה מובילים לכך שהחשיבות של המומחיות והמקצועיות של גופים כמו Deloitte הופכת להיות מכרעת להמשך התפתחותן של החברות".

מ-Deloitte נמסר כי:" לאחר צמיחה משמעותית והרחבת הפעילות של Deloitte בישראל בשנים האחרונות בתחומי הייעוץ היישום וההטמעה בעולמות הטכנולוגיה, הדיגיטל, והחדשנות ובפרט בשנה האחרונה, אנו שמחים לצרף לשורותינו גם את הצוות של "מינקובסקי תקשורת" כשותפים לדרך להרחבת הפעילות שלנו בתחומים אלו בזירה התקשורתית".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות