מדיה

הפורמט המצליח 'טיפול זוגי' מגיע לכאן 11

Couples' Therapy Couples' Therapy

כאן 11 והיוצרים של 'סליחה על השאלה' בסדרה דוקומנטרית שתלווה זוגות בטיפול זוגי אמיתי ומשנה חיים. הסדרה היא גרסה ישראלית לסדרה האמריקאית ("Couples' Therapy") שזכתה לתהודה רבה ולביקורות מהללות.

היום הכריזה קבוצת ההפצה העולמית של CBS (ViacomCBS) על שיתוף פעולה עם כאן 11 ליצירת עיבוד ישראלי לסדרה Couples Therapy בהפקת 'יולי-אוגוסט הפקות' ('סליחה על השאלה', 'שמונים וארבע'), ובחודש האחרון החלו הצילומים לגרסה הישראלית. הסדרה נוצרה במקור ברשת SHOWTIME בארה"ב, שם עובדים כבר על עונה שנייה.

'טיפול זוגי' היא סדרה דוקומנטרית המתעדת מספר זוגות, העוברים טיפול זוגי אמיתי ואינטימי ומטרתה לשנות את השיח בנושא זוגיות, לחשוף ולנרמל את מורכבות החיים המשותפים. בדוקו יושבים הזוגות מול המטפלת הזוגית וחושפים את חייהם האישיים לעיניה וכמובן, לעיניהם של הצופים. במדינת הישראל הקטנה מעניין יהיה לראות מי הזוגות שהתנדבו למשימה הלא פשוטה הזו.

הסדרה בת 12 הפרקים תשודר ב- כאן 11 בהמשך השנה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות