פרסום ושיווק

גורי אלפי נבחר לפרזנטור החדש של מגדל ביטוח

רן עוז וגורי אלפי רן עוז וגורי אלפי

השחקן, הקומיקאי, הבמאי, והמנחה גורי אלפי נבחר לשמש כפרזנטור החדש של מגדל ביטוח. אלפי, מהשחקנים המוכשרים והעסוקים בישראל, חתם בשלב הראשון עם החברה על הסכם לשנתיים, עם אופציה להארכה נוספת.

מגדל ביטוח בחרה באלפי לאחר שביצעה תהליך אסטרטגי עמוק לבחינת מיתוג ומיצוב מחדש ולאחר שנשקלו מספר חלופות. הוא צפוי להוביל את כל הקמפיינים של החברה, לפרסום יתרונותיה והיכולות השירותיות הגבוהות שלה בכלל המוצרים שלה, בתחומי ביטוח כללי, בריאות, חיים וגם בעולמות הפנסיה והפיננסים וישחק בהם בתפקיד עצמו. לצד תפקידו בקדמת הבמה, יהיה אלפי חבר גם בצוות הכותבים והרעיונאים מאחורי הקמפיינים שיצולמו בהמשך.

הקמפיין הראשון בכיכובו של אלפי יצולם בשבועות הקרובים ויעלה לאוויר בסוף אפריל, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.

במגדל מציינים כי הבחירה באלפי נעשתה, בין היתר, לאחר תהליך מחקרי שביצעה החברה ממנו עלה כי אלפי מוכר ואהוב בקרב מגוון רחב ומקיף של קהלי יעד.

אתמול (רביעי), הגיע אלפי למשרדי החברה לפגישת היכרות עם מנכ"ל החברה, רן עוז. במסגרת הרמת כוסית וירטואלית חגיגית שנערכה לכל עובדי החברה, בירך אלפי את העובדים ובישר להם על שיתוף הפעולה החדש עם החברה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות