מדיה

מיכל גלנטי תערוך את מדור הנטוורקינג היוקרתי של הג'רוזלם פוסט

מיכל גלנטי

מדור חדש בג'רוזלם פוסט – MUST, מדור נטוורקינג חדש בעל אפיל יוקרתי שיופיע במהדורה המודפסת של העיתון המוביל בישראל בשפה האנגלית. המדור החדש ייכתב וייערך על ידי מיכל גלנטי, בעלת מדור הלאונג' בעיתון "מעריב" ו-"וואלה כסף". המדור יסקר את כל האירועים החשובים של אנשי העסקים והארגונים הבכירים בישראל, כולל אירועי אמנות, פילנתרופיה, פרמיירות, ועסקים ייחודיים.

MUST יופיע בעיתון ובאתר פעמיים בחודש. הרעיון שעומד מאחורי השקת המדור החדש הוא הצורך לחשוף את קוראי הג'רוזלם פוסט בארץ ובחו"ל למגוון האירועים, האישים, היוזמות והחידושים בעולם העסקים.

ענבר אשכנזי מנכ"לית הג׳רוזלם פוסט: "בחודשים האחרונים השקענו מחשבה רבה על יצירת תוכן עסקי-חברתי איכותי עבור קהל הקוראים שלנו ברחבי העולם. המותג החדש MUST מבית הג׳רוזלם פוסט יהיה המקום בו יפגשו בכירי העולם העסקי, הפילנתרופיה, חובבי האמנות, החדשנות ואלו שרוצים להיות מעודכנים בכל החדשות המעניינות בעולם העסקים".

למדור MUST החדש

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות