מדיה

משלמים יותר, מקבלים פחות: כאן 11 וקשת 12 ירדו מהוט VOD

הוט VOD הוט VOD

"החל ב-15 באפריל תוכניות קשת יהיו זמינות בשירותי ה-VOD של yes, פרטנר וסלקום" נכתב בשקופית החדשה שרצה בימים האחרונים בקשת 12. בעוד מספר ימים יסתיים החוזה של HOT עם קשת 12 וכאן 11 בכל הנוגע לתכנים שלהם הנמצאים בספריית התוכן של ה-VOD. מאחר ושתי יצרניות התוכן הגדולות לא הגיעו לכדי הסכם חדש עם HOT התכנים יוסרו.

מהצד השני בתחילת החודש העלתה הוט את המחיר על שירותי ה-VOD מ- 35 שקלים ל-40 שקלים וכך מנויי החברה ישלמו יותר, אך יקבלו פחות.

מאז הקמתו של תאגיד השידור לפני כשנתיים בכאן 11 אפשרו להעלות את התכנים לכל הפלטפורמות של יס, הוט, פרטנר וסלקום בחינם, כאשר התאגיד עצמו סופג את העלויות של ההפצה. כעת התאגיד חישב מסלול מחדש ומועצת התאגיד קבעה כי התשלום, שעומד על כמיליון שקלים בשנה, על העברת השידורים יהיו על ידי החברות עצמן. בהוט לא הסכימו לשלם בעבור דמי התפעול ולכן התכנים של כאן 11 ירדו. באשר לתכנים של קשת 12, הוט וקשת לא הגיעו לכדי מימוש של הסכם חדש ועל כן התכנים של קשת 12 יוסרו אף הם.

מ-הוט נמסר: "HOT ממשיכה להוביל את שוק הטלוויזיה בישראל. שנת הקורונה הוכיחה שהביקושים לשירותיה גדלים והולכים. החברה תמשיך להציע ללקוחותיה את התכנים הטובים ביותר, ובכלל זה תכנים מקומיים ובינלאומיים. החברה אינה נוהגת לנהל יחסים מסחריים מול כלי התקשורת".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות