יח"צ

'דולפין' מתחדשים בשלושה תקציבי יח"צ חדשים

רון שור וענת שור רון שור וענת שור

משרד היח"צ 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' ממשיך להתרחב: לאחרונה הצטרפו למשרד שלושה תקציבי יח"צ חדשים מתחומי הטכנולוגיה, הסביבה והמשפט. התקציבים החדשים מצטרפים לתנופת הצמיחה של המשרד, לאחר שרק בחודש שעבר דיווחה דולפין על הצטרפותם של שלושה לקוחות מתחום החינוך למשרד.

בתחום הטכנולוגיה, הצטרפה למשרד חברת 'קנריו' העוסקת בפיתוח מוצרים לניטור זיהום אוויר סביבתי, לרבות אמצעים למדידת איכות האוויר בזמן אמת. בחוד החנית של החברה פועלים מהנדסי תוכנה וחומרה, וירולוגים, ביוסטטיסטיקאים, מהנדסי תעשייה ויצור, ועוד. בשנה האחרונה התגייסה החברה למטרה העולמית של התמודדות עם נגיף הקורונה והצליחה לפתח את מכשיר הקנריו, מכשיר אישי מהפכני המזהה ומתריע על המצאות רסס טיפתי בסביבת המשתמש, העלול להעיד על הימצאות נגיפים לרבות נגיף הקורונה.

בתחום הסביבה, צירפה חברת דולפין ללקוחותיה את ארגון TNS (The Natural Step) ישראל, העוסק בתחומי אקולוגיה וסביבה, וייסד, בין היתר, את שבוע הצמבו"ז בישראל, שנערך לאחרונה בפעם השלישית ברציפות. הארגון מוביל את הפעילות בתחומי צמצום בזבוז המזון, קידום המודעות למצב האקלים ויצירת שינוי סביבתי.

בתחום המשפט, הצטרפו לרשימת הלקוחות של 'דולפין' גם חברת עוה"ד 'יהל ורמן', המתמחים בתחומי הנזיקין, המסחר ודיני המשפחה. בין התיקים הבולטים שניהלה חברת 'יהל ורמן', נמצאים תיק התביעה האזרחית שהתנהל נגד הקומיקאי והשחקן נאור ציון בגין תקיפת עובר אורח בקניון בתל אביב, התביעה המתנהלת כנגד חברת אפריקה ישראל העומדת מאחורי פרויקט היוקרה 'בלו' בצפון ת"א ותביעת ענק כנגד 'טרם' בגין טיפול לקוי בילדה כבת 5, שהביא למותה.

משרד יחסי הציבור 'דולפין' בבעלותם של ענת שור, ורון שור הוקם לפני למעלה משני עשורים על ידי ענת שור, ששימשה בעבר כדוברת בית נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת, שרים בממשלות ישראל, חברות וגופים מוסדיים וציבוריים רבים. לאורך השנים, הקפיד המשרד על תמהיל מגוון של לקוחות מתחומים שונים וכיום מנהלת חברת דולפין, בין היתר, את תקציבי היח"צ של אביבי מטבחים, קבוצת אורון אחזקות והשקעות, קבוצת הנדל"ן הירושלמית מנוס, עמותת הכוריאוגרפים, עמותת תנו לחיות לחיות ועוד רבים אחרים. לאחרונה הצטרפו למשרד 6 לקוחות חדשים, בהם מרכז 'מצמיחים' להפחתת האלימות בקרב בני נוער, בית יגאל אלון בקיבוץ גינוסר ועוד.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות