מדיה

הריאליטי החדש של רשת: 'זוג מנצח VIP' בהנחיית איתי תורג'מן ואנה ארונוב

זוג מנצח VIP זוג מנצח VIP

'זוג מנצח VIP' תכנית הריאליטי חוזרת הערב (רביעי, 24/3) לרשת 13 עם סיומה של 'האח הגדול'. איתי תורג'מן ואנה ארונוב, זוג בעבר, יכנסו לחייהם של 8 זוגות סלבס שטסו עד ברזיל כדי להתמודד עם משימות זוגיות, שיבחנו את הזוגיות שלהם, עד כמה הם באמת מכירים אחד את השנייה, וכמה הם סומכים זה על זו.

כוכבי הרשת בן זיני וטיילור מלכוב (בפרויקט המשותף האחרון שלהם), אביבה ויחיאל חזן – הח"כ לשעבר (וההורים הגאים של אורן חזן), הזמרת איגי וקסמן ובעלה יוצא האח הגדול עתי שולברג, אדל בספלוב כוכבת הרשת, דוגמנית ומעצבת אופנה השתתפה ב"מירוץ למיליון", "איט גירל", "האח הגדול" ו"היחידה" ובעלה המסעדן מאץ' עבד, איציק זוהר כדורגלן עבר מצליח, פרשן ספורט ואיש הטלוויזיה, ובת זוגו האיטלקייה התוססת לאורה לנטינו, טל גלבוע , אקטיביסטית למען זכויות בעלי חיים ויועצת ראש הממשלה לעינייני בעלי חיים וזוכת האח הגדול ובן זוגה רועי שפרניק צלם ופעיל למען זכויות בעלי חיים, כוכב הילדים המצליח מני ממטרה וזוגתו השחקנית והחקיינית פרלה דנוך, והמשפחה הכי גדולה ברשת, הכוכבים מיכאל ושירן ספיר. רק זוג אחד שיצליח לשלב זוגיות מחבקת עם אסטרטגיית משחק חכמה ועקבית יגיע עד הסוף ויזכה בכל הקופה.

'זוג מנצח VIP' הוא פורמט ישראלי מקורי של אבוט המאירי שמצליח בעולם ומשודר ב-12 מדינות ביניהם ברזיל, מקסיקו גרמניה, הונגריה, וקרואטיה בהצלחה גדולה. שתי עונות שודרו בעבר בערוץ 10, ואחרי הפסקה של 3 שנים התכנית חוזרת למסך.

הצילומים החלו בסאו פאולו, ברזיל עם פרוץ מגפת הקורונה בעולם, והופסקו כאשר המגיפה היכתה בברזיל בכל הכח, והצוות והמתמודדים נאלצו לארוז הכל תוך לילה אחד, ולהיחלץ. הצילומים נמשכו בארץ לאחר חזרתם.

בכל שבוע מקבלים הזוגות סכום כסף זהה, איתו הם ישחקו בשתי משימות – משימה שלו ומשימה שלה. לפני כל משימה בן הזוג שלא מבצע אותה צריך להחליט כמה כסף להשקיע בסיכויים של בן הזוג שלו לנצח. אם הם מצליחים במשימה סכום הכסף מוכפל ואם לא ייאלצו להיפרד מהכסף. הזוג שיסיים את המשימות עם הסכום הנמוך ביותר יועמד להדחה. בכל שבוע יצביעו הזוגות בווילה ויבחרו למי מהמועמדים להדחה הם מעניקים הזדמנות שניה להוכיח את הזוגיות שלו, ומי ייאלץ לעזוב את המשחק וללכת הביתה בלי כלום. לגמר יגיעו שלושה זוגות ורק הקהל בבית יצביע ויכריעו מי הזוג שיזכה ויהיה הזוג המנצח של ישראל.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות