פרסום ושיווק

עדן בן זקן בקמפיין פרויקט פסח של בנק הפועלים

עדן בן זקן בקמפיין פסח של בנק הפועלים עדן בן זקן בקמפיין פסח של בנק הפועלים

"אין פזמון תטיילו!" זמרת העשור עדן בן זקן הצטלמה לקמפיין של פרויקט פסח של בנק הפועלים במסגרתו מעל 80 אתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ייפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד פסח. הקמפיין החדש מתבסס על הלהיט של עדן בן זקן "תרקדו" ובמסגרתו צילמו את עדן בכמה אתרים שמשתתפים בפרויקט פסח של בנק הפועלים, כמו: פארק נאות קדומים באזור מודיעין, הפלנתניה מרכז מדע וחלל בנתניה ומוזיאון תל אביב.

עדן בן זקן בקמפיין פסח של בנק הפועלים | צילום: ליאור נורדמן
עדן בן זקן בקמפיין פסח של בנק הפועלים | צילום: ליאור נורדמן

בכל אחד מהאתרים עדן ספרה עד כמה היא גדלה על טיולים בטבע והיא מזמינה את הקהל לטייל בחינם בחול המועד פסח בזכות בנק הפועלים ושרה לו את השיר המפורסם שלה רק עם שינוי קטן "אין פזמון תטיילו" במקום "אין פזמון תרקדו".

בפרויקט פסח המסורתי של בנק הפועלים, שחוזר בענק לאחר שנת הקורונה, מעל 80 אתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ברחבי הארץ ייפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים המציין 100 שנה להיווסדו.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות