מדיה

בחירות 2021: מה מחכה לכם בערוצי החדשות?

מתכוננים למשדר בחירות חדשות 12 מתכוננים למשדר בחירות חדשות 12

הקרב על הקולות בעיצומו וגם הקרב על הרייטינג. אז מה מחכה לנו בערוצי החדשות בשלישי 23/3?

בחירות בחדשות 12 וקשת 12

מגישי קשת ומגישי החדשות יובילו את יום השידורים עם נבחרת הפרשנים והכתבים המובילה בישראל, כשבשיאו, כמיטב המסורת, המשדר המשותף של חדשות 12 עם יונית לוי, דני קושמרו ו״ארץ נהדרת״ ובעשר בלילה בדיוק מדגם מנו גבע ובעשר וחצי דקה מדגם כל המדגמים של כל הערוצים.

6:00-10:00 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין במהדורה מורחבת לצד צוות פרשני התכנית וחדשות 12 ועם נקודות שידור מכל רחבי הארץ.
10:00-16:00 – שידור חי מאולפן הבחירות הפתוח בהנחיית מגישים בצמדים מתחלפים ובהם נסלי ברדה ועופר חדד, גלית גוטמן ויואב לימור ואופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
16:00-19:00 שידור חברת החדשות בליווי מוקדי שידור ברחבי הארץ
19:00 – משדר הבחירות המרכזי בהובלת יונית לוי, דני קושמרו, כתבי ופרשני חדשות 12, ו״ארץ נהדרת״.
22:00 – תוצאות המדגם של ד"ר מנו גבע, לצד תוצאות המדגמים מיתר הערוצים ותגובה ראשונה של "ארץ נהדרת" לתוצאות.

בהמשך הלילה, שידור חברת החדשות שילווה את ספירת הקולות והתרחישים להרכבת הקואליציה והממשלה הבאה, כולל התגובות הראשונות של המנצחים והמפסידים.

יום שידורים בחדשות 13 ורשת 13

בחירות 2021 יוצאות לדרך בערוץ 13. ביום הבחירות יתקיימו משדרים זוגיים של אנשי החדשות לצד מגישי רשת 13 לאורך כל היום והלילה. את משדרי החדשות ילוו כתבים ופרשני חדשות 13 ובינהם: רביב דרוקר, ספי עובדיה, אילה חסון, נדב איל, ליאור קינן, מתן חודורוב, אלון בן דוד, נגה ניר נאמן, אבישי בן חיים, לצד אורחים רבים, ונקודות שידור מהשטח.

13:00 רותם ישראל וטל ברמן
15:00 אלמוג בוקר ומירי מיכאלי
16:00 גיא לרר וסיון כהן
17:00 שרון גל ואילה חסון
18:00 אמנון לוי והילה קורח
19:00 מהדורת בחירות עם תמר איש שלום ואודי סגל
21:10 האח הגדול, חוזרים הביתה
22:00 משדר בחירות חגיגי בהובלת תמר איש שלום ואודי סגל ותוצאות המדגם של פרופסור קמיל פוקס
שידורי החדשות ימשכו אל תוך הלילה
03:00 טל ברמן
06:00 משדר תוצאות הבחירות עם הילה קורח

תמר איש שלום ואודי סגל | צילום: רונן אקרמן
תמר איש שלום ואודי סגל | צילום: רונן אקרמן

כאן חדשות | יום שידורים מיוחד בכאן 11 ובכאן רשת ב, משדר בחירות בטיקטוק ושיתוף פעולה ייחודי למען אנשים עם מוגבלויות

כאן 11 – שידורי יום הבחירות יחלו בשעה 15:00 בהגשת צמדים של מגישה ומגיש מתחלפים (שני נחשוני וערן זינגר, מיכל רשף ועקיבא נוביק, רומי נוימרק ודב גיל-הר, מואב ורדי וקלמן ליבסקינד). בשעה 19:00 מהדורה מוקדמת בהגשת מיכל רבינוביץ'. בשעה 20:00 מהדורת בחירות מיוחדת של חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. בשעה 22:00 יוצג המדגם של סוקר כאן חדשות, דודי חסיד, ומכון קנטאר. משדר הבחירות יימשך כל הלילה ויסתיים בשעה 6:00 בבוקר אז תחליף מיכל רבינוביץ' את דוריה למפל למשדר תוצאות האמת. במשדר הבחירות בטלוויזיה ישתתפו המגישים, הכתבים והפרשנים של חטיבת כאן חדשות, בהם ירון דקל, מיכאל שמש, שאול אמסטרדמסקי, גילי כהן, אורי לוי ושרון וכסלר ומגישי כאן רשת ב: אריה גולן, קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן, שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה, חלקם בעמדות בשטח וחלקם בפאנל המרכזי באולפן.

כאן רשת ב – משדר הבחירות בהגשת אריה גולן ורוני קובן – מהשעה 21:00 ועד חצות כולל מדגם כאן חדשות. מחצות ועד חמש מצטרפים למשדר כאן 11. בשעה 5:00 יומן הבוקר עם אריה גולן במהדורה מוקדמת.

כאן חדשות בדיגיטל – בפעם הראשונה בישראל: משדר בחירות מיוחד בטיקטוק של כאן חדשות בהגשת מאיה ראכלין ודיווחים מאחורי הקלעים של יום הבחירות.

כאן חדשות בשיתוף פעולה מיוחד עם אתר "שווים" – אתר שווים" הוא אתר חדשות המיועד לקהילת אנשים עם מוגבלות. במסגרת שיתוף הפעולה יעביר אתר "שווים" בשידור חי את משדר הבחירות של כאן חדשות, שהוא המשדר היחיד בישראל המונגש בשלושה אופנים: לאנשים עם לקות ראייה, לאנשים עם לקות שמיעה וגם לאנשים עם הנמכה קוגניטיבית. בנוסף, הפרשן הפוליטי של אתר "שווים" יתארח ביום השידורים המיוחד של כאן חדשות.

ערוץ כנסת וגלי צה"ל במשדר משותף ליום הבחירות

גלי צה"ל וערוץ כנסת, מבית קבוצת התקשורת RGE, ישתפו פעולה במשדר מיוחד לסיכום ליום הבוחר. במשדר יועברו בשידור חי דיווחים, סיקורים, פרשנויות ותוצאות ספירת הקולות מאולפן ערוץ כנסת, שבמשכן הכנסת. משדר הבחירות יועבר במקביל בערוץ כנסת (אפיק 99 בכל פלטפורמות השידור) ובגלי צה"ל (תדרים 96.6 FM 102.3 ,FM ו-104 FM בכל רחבי הארץ) מהשעה 21:00 בערב. בנוסף לשידור על המסך וברדיו, כל העדכונים והדיווחים יועברו בפלטפורמות הדיגיטליות של ערוץ כנסת וגלי צה"ל. היום ומחר (ימים א' וב') ישודר יומן הערב של גלי צה"ל, בהגשת יעקב ברדוגו ויניר קוזין מאולפן ערוץ כנסת.

את השידור המשותף יוביל פאנל מיוחד של אנשי תקשורת מובילים משני הגופים: יעקב אילון, מזל מועלם, יעקב ברדוגו, הני זובדיה ורוית הכט. זאת לצד פוליטיקאים, ח"כים ושרים שונים. כמו כן, נביא את תוצאות מדגם " k120 "שעורך ערוץ כנסת בשיתוף מנחם לזר, מנכ"ל מכון הסקרים פאנל פוליטיקס, הדוגם מדי כמה ימים את בחירתם של 120,000 מתלבטים ומתלבטות שיכריעו את הבחירות. בנוסף לשידור באולפן, יוקמו עמדות שידור ממטות המפלגות השונות בכל רחבי הארץ, מהן ידווחו בזמן אמת כתבי ושדרי גלי צה״ל וערוץ כנסת, בהם: נורית קנטי, אמיר בר שלום, מוריה אסרף וולברג ועוד.

בחירות 2021 ב- i24NEWS: משדר מיוחד בשלושה ערוצים, שלוש שפות

בערוץ החדשותי באנגלית יתקיימו שידורים חיים משעות הבוקר המוקדמות ועד לרגעי ההכרעה. הערוץ בשפה האנגלית ישדר ברצף בכל שעות היום והלילה לטובת הצופים בארצות הברית. המשדר יועבר בערוצי הטלוויזיה של i24NEWS ובפלטפורמות הדיגיטליות, בהובלת עיתונאי הערוץ ופרשנים בכירים. שידור חי יועבר גם בעמודי היוטיוב של שלושת הערוצים. בנוסף, עיתונאי i24NEWS יעבירו דיווחים חיים לרשתות טלוויזיה ברחבי העולם, עימן ל- i24NEWS יש הסכמי שיתוף פעולה. כתבי הערוץ יסקרו את כל האירועים מאולפני i24NEWS, ממטות המפלגות וממוקדי שידור ברחבי הארץ. הערוץ בשפה האנגלית ישדר ברצף 24 שעות ביממה, לטובת הצופים ברחבי אמריקה. המשדרים המיוחדים יימשכו גם לאורך יום רביעי. עם קבלת התוצאות הראשוניות ועד לתוצאות האמת, ילוו עיתונאי הערוץ במוקדים השונים את ראשי המפלגות והמתמודדים ויביאו בזמן אמת את התגובות והנאומים.
בנוסף, עיתונאי i24NEWS ידווחו על הנעשה בבחירות בישראל לרשתות טלוויזיה שונות בעולם, בהן BFM TV בצרפת, SKY NEWS באוסטרליה ו- ABU DHABI MEDIA באיחוד האמירויות, כחלק מהסכמי שיתוף הפעולה של הערוץ עם כלי תקשורת ברחבי בעולם.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות