פרסום ושיווק

תדיראן בקמפיין חדש בשיתוף התאחדות התעשיינים

מתוך קמפיין תדיראן מתוך קמפיין תדיראן

ענקית מיזוג האוויר הישראלית 'תדיראן' יוצאת בקמפיין טלוויזיוני חדש וחוברת להתאחדות התעשיינים אשר מובילה בשנים האחרונות את תשדירי 'תעשייה ישראלית גאווה לאומית'. סדרת התשדירים עלתה אמש לאוויר ותשודר במשך חודש בקשת ורשת.

במסגרת הקמפיין מציגים סמנכ"לית השיווק נופר ממרוד ודני וקנין המשמש כמשנה למנכ"ל תדיראן את הטכנולוגיה החדשנית שהחברה פיתחה ומייצרת בישראל, בעלת פטנט עולמי – Air Care O2.

זו הפעם הראשונה בה חברה ישראלית רושמת פטנט בינלאומי בתחום מיזוג האוויר בעבור טכנולוגיה אשר מעוררת התעניינות בקנה מידה עולמי. הפיתוח החדשני, מוגן בפטנט, הופך את הלחות באוויר למי חמצן אשר קוטלים את הנגיפים והחיידקים בחלל בבטיחות מרבית. יעילות הפטנט אושרה על-ידי מעבדה הרשומה ב-FDA האמריקאי ונבחנה במקביל גם בטכניון. התוצאות פנומנאליות: הטכנולוגיה של תדיראן קוטלת 99.9% מהווירוסים והחיידקים בחלל!

את סרט הפרסומת חותם משה ממרוד, מנכ"ל ובעלים תדיראן באומרו: "אוויר זה חיים וחיים בבית בריא, הם הזכות הבסיסית של כולנו", לצד הבטחה כי החברה "תמשיך לפתח פטנטים וטכנולוגיות אשר יאפשרו לכל העולם לנשום אוויר נקי, צלול ובריא יותר".

שיתוף הפעולה עם התאחדות התעשיינים מובא כנדבך נוסף בתוכנית החומש שהציגה תדיראן בחודש מאי 2020, עת שמה לה למטרה להוביל את תחום הטיפול באוויר, ליצור מודעות לבעיית זיהום האוויר הביתי הקיים ולהציע פתרונות מתאימים ליצירת בית בריא. במסגרת זו, במהלך 2021 מתכוונת תדיראן להציג מגוון פתרונות חדשניים לטיפול באוויר במרחב הבית ובחללים סגורים נוספים, שבהם אנו מבלים שעות רבות מהיום.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות