מדיה

עונה חדשה ל'קפה עמליה' בכאן חינוכית

קפה עמליה קפה עמליה

'קפה עמליה' חוזרת בעונה חדשה עם סיפורים חדשים שאין בשום בית קפה אחר. משפחת לוצאטו, משפחה של בובות, הם הבעלים של 'קפה עמליה', בית קפה קטן ושכונתי. סופיה היא אם המשפחה והקונדיטורית המהוללת של בית הקפה, שמגישה לכל אורח את מה שהוא באמת צריך ולאו דווקא את מה שהוא מזמין. סבא ג'יובאני הוא אביה של סופיה, שמרבה לצפות בכדורגל ולהתגעגע לאיטליה. יוני הוא הנער המתבגר של המשפחה שרוצה שיקראו לו ג'וני ועושה לכולם חור בראש עם הגיטרה שלו. ויש את עמליה, בת ה-8, הבת הצעירה שהיא הלב של בית הקפה, עוזרת לסופיה, אמא שלה, ומתיידדת עם כולם.

בכל פרק יתארחו שלל דמויות צבעוניות המזדמנות לבית הקפה ומביאות עמן שלל סיפורים מצחיקים ומרגשים. את הדמויות יגלמו אלון נוימן, עלמה זק איילת רובינסון ולעונה החדשה מצטרף גם יניב ביטון. הסדרה משלבת בובות יד אותם מפעילים השחקנים: ז'יל בן דוד (סבא ג'ובאני), ערן בן צבי (סופיה), גוני פז (עמליה), יוסוף סווייד (ג'וני).

'קפה עמליה' מבוססת על המופע המצליח "שירים לעמליה". בחלק מהפרקים ישולבו שירים שיצרו גיא לוי וטל אבן צור למילות שיריה של דפנה בן צבי.

יוצרי הסדרה: בובי לקס, שחר סיטנר, גיא לוי וטל אבן צור. חברת הפקה: סומיוקו. העונה החדשה תשודר בכאן חינוכית החל מיום ראשון ה- 28 במרץ , בשעה 15:00.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות