מדיה

השחקנית גלי בן גיאת מ'מטומטמת' עברה מסכת איומים קשה

גלי בן גיאת מתוך 'מטומטמת' גלי בן גיאת מתוך 'מטומטמת'

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד צעירה בת 26, מכפר סבא בגין הטרדה, איומים והפרת הוראה חוקית, לאחר שבמשך תקופה ארוכה הטרידה ואיימה ללא הפסקה על גלי בן גיאת, שחקנית תיאטרון שגילמה בסדרת הטלוויזיה 'מטומטמת' את הדמות של 'שרי הפיטפול'. לאחר שהוצא נגד המטרידה צו הרחקה על ידי המשטרה, ההטרדות רק גברו.

על פי כתב האישום לפני כחמישה חודשים יצרה הנאשמת, מעריצתה של השחקנית, קשר עימה באלפי שיחות טלפון, מיילים מאיימים וברשתות החברתיות זאת בעקבות צפייתה בסדרה והערצתה.

השחקנית בתחילה ביקשה ממנה שתפסיק את ההטרדות ואף פנתה למשטרה, אך צעד זה גרם להסלמה בהודעות. "נינג׳ה אני מתה לאכול אותך!! ליטרלי לאכול.,. לחתוך אותך ואז לאכול את האיברים הפנימיים כעיקר. לא יודע אם ארצה לבשל, הפנטזיה העיקרית היא שאני אוכל אותך ישר והפה שלי מלא דם ונוטף הדם על החולצה ועל הרצפה ואני אוכל ונהנה. לפעמים שאכל אוכל עוף או שניצל אני מדמיין שזה הבשר שלך ואז זה יותר טעים", כתבה המעריצה והוסיפה בפעם אחרת: "את נטל על העולם צריך להכניס אותך לגיהינום יהודייה ברברית מרוקאית… נחזיר אתכם לגיהינום… רוצה לקשור אותך לכיסא ולהאכיל אותך… אני ואת זה עד המוות… אני רוצה לטבוח בכל המשפחה".

עד אז נהגה המעריצה להתקשר מאות פעמים לאורך כל שעות היממה ובהמשך אף כתבה לה: "קיבלת שטן טפיל שגרם לך לחיות בפחד, ואני מתערב שאת בודקת טוב טוב אם הדלת שלך נעולה והכל נעול ואת הולכת לישון מפוחדת ולא ישנה בבית אם מישהו שהיה יודע איפה אני וכותב לי מלא הודעות כאלו עם פירוטים סדיסטים".

בכתב האישום צוין כי במעשיה המתוארים השתמשה הנאשמת מספר רב של פעמים במתקן בזק לאופן שיש בו כדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז את המתלוננת שלא כדין. עוד במעשייה איימה הנאשמת על המתלוננת בפגיעה שלא כדין.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות