פרסום ושיווק

על סט הצילומים: איילין איינסאז מונתה למנהלת השיווק ב-SCOOP

עומר ברבי, מוניקה גוז'ף , פרדי אינסאז, אילין אינסאז ונטע ברזני עומר ברבי, מוניקה גוז'ף , פרדי אינסאז, אילין אינסאז ונטע ברזני

איילין איינסאז (25) מונתה בחמישי האחרון כמנהלת השיווק והדיגיטל של רשת SCOOP, המונה 70 סניפים ברחבי הארץ. איילין בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל, הופתעה להתעדכן במינוי החדש שהגיעה לסט צילומי קמפיין קיץ 2021, שם הודיע לה: הדוד פרדי איינסאז – מבעלי החברה, אשר הגיע להכיר את ארבעת הפרזנטורים החדשים: נטע ועומר ברזני, עומר ברבי ומוניקה ג'וזף.

בעלי החברה, רוני ופרדי איינסאז החליטו להכריז על המינוי החדש עם סיום לימודיה האקדמאים של איילין ומבחינם הטיימניג היה מושלם לחגוג עם כל צוות הנהלת החברה על סט הצילומים עם זר פרחים ענק של ורדים.

פרדי איינסאז אמר על המינוי: "זה היה ברור שאיילין תהיה חלק ממשפחת חברת סקופ. היא הדור הצעיר שיודע ומכיר את שוק הצרכנים הישראלי מקרוב- מה מעניין אותם ומה הטרנד המוביל. אני בטוח שתצליח, תגשים ותיישם את כל החלומות שלה והמטרות שהציבה לעצמה".

איילין מסרה: "גדלתי בבית סקופ ומגיל צעיר מאוד עברתי מספר תפקידים ממוכרת בחנות כתיכוניסטית, ועד לנהל סניף כסטודנטית. אני מכירה לעומק את העסק ומקווה שהוכיח שאני לא רק הבת של…."

פרדי פגש על הסט גם את הדוגמנית מוניקה ג'וזף, פליטה מסודן ששיתפה אותו בתלאות שעוברת כדי להשיג אישור עבודה חוקי בישראל כל כמה חודשים. פרדי בתגובה הבטיח למוניקה שינסה לפעול על מנת לזרז את האישור החוקי והתמידי שלה בישראל. בנוסף סיפרה לו ג'וזף שנבחרה לככב בסרט קולנוע ישראלי תחת השם: הפוכות, במסגרתו תגלם את התפקיד הראשי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות