מדיה

עשר עובדות: דוקו ילדים חדש לכבוד הבחירות ישודר בכאן

גולדה ורבין גולדה ורבין

לקראת הבחירות לכנסת ה-24 יתקיים יום שידורים מיוחד בכאן חינוכית (11) ובדיגיטל. לכבוד יום הבחירות מזמינה כאן חינוכית את ילדי ישראל לגלות מחדש את מנהיגי העבר שלנו.

המועצה הציבורית להנצחת זכרם ופועלם של נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה במשרד ראש הממשלה, הפיקה באמצעות שירות הסרטים הישראלי במשרד התרבות והספורט סדרה דוקומנטרית המציגה לקהל הצעיר את הדמויות שעיצבו את המדינה.

הסדרה 'עשר עובדות' אותה יצר אבי וייסבלאי, לוקחת את הצופים הצעירים (וגם המבוגרים) למסע עם המנהיגים הישראלים המיתולוגים, ומגלה מי עלה לגדולה כמעט במקרה, מה באמת קורה כשחלום הופך למציאות ומי מהם חושף סוד ישן. כל פרק בסדרת הסרטונים מציג את חזון המנהיג, מכיל הקלטות נדירות שחלקן נחשפות לראשונה, ומשלב סרטוני אנימציה לצד קטעי ארכיון נדירים.

אריק שרון | צילום: יעקב סער - אוסף התצלומים הלאומי
אריק שרון | צילום: יעקב סער – אוסף התצלומים הלאומי

המנהיגים בהם עוסקת הסדרה: חיים ויצמן, יצחק בן צבי, אפרים קציר, זלמן שז"ר, עזר ויצמן, חיים הרצוג, יצחק נבון, שמעון פרס, דוד בן גוריון, משה שרת, לוי אשכול, גולדה מאיר, יצחק רבין, מנחם בגין, יצחק שמיר, אריאל שרון וזאב ז'בוטינסקי.

בנוסף, במהלך יום הבחירות ישודרו תוכניות ופרקים מיוחדים בנושא הבחירות, בהן: פרק מיוחד של שקשוקה שעוסק בבחירות, בוחרים בחפרנים, ילדי בית העץ, קפה עמליה, שוסטר ושוסטר, בין השורות, כנסת נכבדה ועוד.

הפרקים ישדרו במהלך יום השידורים לבחירות ב- 23 במרץ ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות