פרסום ושיווק

AM:PM או טיב טעם, למי נצביע?

מתוך קמפיין AM:PM מתוך קמפיין AM:PM

טיב טעם או AM:PM במי נבחר? זה לא באמת משנה, העיקר שנצא להצביע (ואז ננצל את היום שבתון ונעשה קניות במכולת ליד הבית). שתי החברות יוצאות במהלכים דיגיטליים המעודדים הצבעה מצד אחד ואוכל מהצד השני.

ענבר מרחב g ממשיכים להפתיע עם הקמפיינים ל- AM:PM והפעם, רגע לפי הבחירות, יוצאים בסרטון "משתינים עלינו". למעשה, אין שום קשר בין המותג עצמו לבין הסרטון או המסר, מלבד הפריים בו נראית מישהי בחנות AM:PM ואם היינו מעלימים את הלוגו לא יכולנו לדעת כי מדובר בקמפיין של AM:PM אלא במהלך חברתי שקורא לנו לצאת ולהצביע וזה בדיוק מה שיפה. המותג מחבר את עצמו אל הקהילה ואל התושבים, שהם בעיקר תל אביבים חמוצים ולא מרוצים ממש כמו שאפשר לראות בסרטון, והופך להיות חלק ממנו. מהלך חכם ובעיקר מצחיק (וכמו שנאמר, זה פיפי).

מהצד השני נוכל לראות את הפרסומת החדשה ל'טיב טעם' שמתכתבת אף היא עם יום הבחירות הבא עלינו לטובה ובוחרת לדון ב"שחיתות". היא עושה את זה בצורה פשוטה יותר, עם פריימים מתחלפים אבל במסר חד וברור.

הפרסומת מבית BBR Saatchi & Saatchi קוראת לנו לצאת ולהצביע כדי למנוע שחיתות ולהשאיר אותה רק במקום היא מתאימה, כמו אוכל מושחת. גם כאן נראה כי הפרסומת פונה לקהל היעד המתאים, יותר מאופק, מעונב ובורגני וכזה שיודע בוודאות שהוא ייצא להצביע, להבדיל מהתל אביב השבוזים של AM:PM שיעדיפו לשבת בבית קפה או ללכת לים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות