מדיה

הרשות השנייה בחרה את הדירקטורים החדשים בחדשות 12 ו-13

יוליה שמאלוב ברקוביץ אכיפה למראית עין? יושבת ראש מועצת הרשות השניה, יוליה שמאלוב ברקוביץ (צילום: משה שי, פלאש 90)

אמש התכנסה מועצת הרשות השנייה בכדי לבחור את הדירקטורים החדשים בחברות החדשות 12 ו-13, הנמנים על נציגי הציבור וזאת לאחר שפורסם קול קורא בעניין. למעלה מ – 300 פניות של מועמדים ומועמדות הגיעו אל הרשות השנייה ומתוכם נבחרו 15 העומדים בדרישות להתמנות כדירקטורים מטעם הרשות.

לפי חוקי הרשות השנייה, על מועצת הרשות למנות שתי חמישיות מחברי הדירקטוריון של חברות החדשות. גיל סלומון, איריס פיין ואסתי אפלבאום מונו לדירקטוריון חדשות 12. יפעת בן חי שגב, אברהם נתן ואייל דה פאו נבחרו לדירקטוריון חדשות 13.

יו"ר מועצת הרשות השנייה, עו"ד יוליה שמאלוב ברקוביץ, מסרה: "אני מברכת את המועמדים שנבחרו מטעם הרשות לדירקטוריונים של חברות החדשות. אני משוכנעת שבכוחם לתרום לתקשורת מגוונת, אמינה, וערכית, אשר מייצגת את כל הקולות בחברה הישראלית. אני מבקשת להודות לחברי מועצת הרשות השנייה: ד"ר דליה זליקוביץ, ד"ר מיכל שפירא, ד"ר אודליה מינס, עו"ד ליאור גלבוע, מר יצחק בורבא, גב' מרה סנבטו, גב' יוכי פלר, גב' סוהיר נאחס, מר שפיק עאבד, שעשו עבודה מאומצת והשקיעו את כל מרצם, על-מנת לבחור את המועמדים המתאימים ביותר לחברות החדשות".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות