מדיה

רייטינג רביעי 17/3: הפתעה עם שחר? רה"מ התארח אצל אברי גלעד

בנימין נתניהו ואברי גלעד בנימין נתניהו ואברי גלעד

אמש בפריים טיים רשת ו'האח הגדול' בישורת האחרונה לפני הגמר הגדול עם נתון של 13.5%, אך זה לא הספיק כדי להוביל וקשת עם 'ארץ נהדרת' הגיעו ל- 19.4% בתוכנית העימות לפני הבחירות.

מאוחר יותר בלילה בתוכניות הלייט נייט 'חי בלילה' בקשת עם 10.1% ומיד אחריה תעמולת הבחירות ב- 4.1% לעומת תעמולת הבחירות ששודרה ברשת עם 3.7%.

חדשות

חדשות 12 ממשיכה להוביל עם 16.2% לעומת חדשות 13 ב- 9.1%. ההובלה נרשמה בכל רצועות החדשות של קשת. שלוש עם עופר חדד בנתון של 5.2% לעומת חדשות היום עם אלמוג בוקר ב- 1.9%. מהדורה ראשונה ב- 5.6% לעומת הכל כלול ב- 2.7%. 'חמש עם' הגיעה ל- 7% לעומת שרון גל ב- 2.9%. 'שש עם' בקשת בנתון של 9.5% לעומת 'שש' ברשת עם 4.2%. תוכנית חיסכון רשמה 11.2% ו'לפני החדשות' 6.2%.

ומה קרה בשעות הבוקר המוקדמות כאשר בנימין נתניהו הגיע להתארח ברשת 13 לשעת שיחה עם אברי גלעד? הראיון עצמו הגיע ל- 5.1% בעוד התוכנית בשלמותה 'העולם הבוקר' עם 3.7%. בקשת 12 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין נרשמו 5.6%, כך שגם המפגש האישי בין ראש הממשלה לאברי גלעד לא הספיק כדי להוביל את רצועת הבוקר של רשת.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות