דיגיטל

הגיימר עידן תלם נבחר להשקה הדיגיטלית של מיטות ד"ר גב

עידן תלם עידן תלם

רשת ד"ר גב משיקה לראשונה ובלעדי בישראל את קולקציית מיטות הגיימינג ל-2021, מיטות מתכווננות המיועדות לבני ובנות נוער שאוהבים לשחק משחקי מחשב. המיטות המתכווננות משלבות בגוף המיטה המתכווננת מערכת סאונד בלוטות' בילד אין ותאורת LED מרהיבה ומחליפה צבעים כל אלו בנוסף למערכת קפיצים מבודדים השומרים על פיזור משקל הגוף בצורה מאוזנת ובריאה ושכבת ויסקו המותאמת אישית לכל מבנה ומשקל גוף.

את מהלך ההשקה של המיטות החדשות של רשת ד"ר גב מוביל הגיימר הישראלי עידן תלם (22) הידוע בשם ערוץ היוטיוב שלו אינדה גיים (Inde Game). המהלך יכלול חשיפות למיטת הגיימינג החדשה של רשת ד"ר גב בערוץ היו-טיוב של תלם שיש לו 489 אלף עוקבים, חשבון האינסטגרם הכולל כ-100 אלף עוקבים, ובערוץ הטיק-טוק הפופולארי של הגיימר.

רשת ד"ר גב מקבוצת קאופמן פיתחה את מיטות הגיימינג החדשות במשך כשנתיים, ולכבודו גם חונכת הרשת בימים אלו חדר תצוגה במיוחד למיטות הגיימינג בקניון הדיזינגוף סנטר בתל אביב.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות