על סדר היום

מישהו במטה של ניר ברקת שכח מהפוסט על יהודה משי זהב

הפוסט הממומן של ח"כ ברקת בפייסבוק הפוסט הממומן של ח"כ ברקת בפייסבוק

עת פרסם השר יואב גלנט כי מייסד זק"א, יהודה משי זהב, הוא חתן פרס ישראל, מיהרו רבים במערכת הפוליטית לפרסם את ברכתם למשי זהב, שסימל עבור רבים גשר וחיבור בין חרדים לחילוניים. אחד מהם היה ראש עיריית ירושלים בעבר והח"כ בהווה (ליכוד), ניר ברקת. גם לו, כלרבים אחרים, היו מפגשי עבר רבים עם משי זהב, שתועדו כמובן.

ברקת העלה ב-3 למרץ פוסט לעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, ובו כתב בשמאלץ המקובל בפוסטים מהסוג הזה: "יהודה היקר, למדתי להכיר את פועלך לקירוב לבבות ככלל ובזק"א בפרט. אתה חבר, אדם אוהב ואהוב על הבריות וסמל לחיים משותפים בארץ ובעולם. קבלת פרס ישראל היא עוד אבן דרך המעידה על היותך סמל לאהבת ישראל, ובשנה קשה זו אני מקווה שזה מביא מעט מזור לטרגדיה שעברת. מתרגש איתך!".

צוות הניו מדיה של ברקת אף שילם 1,500 – 1,000 שקלים לקידום פוסט הברכה בפייסבוק, שנחשף מאז פורסם כך לכ-30 אלף איש.

דא עקה, והפרסום על זכייתו של משי זהב בפרס ישראל הזניק קדימה את המוכנות של קרבנות העבר שלו, לטענתם, לצאת קדימה ולחשוף את מה שהיה, כך הסתבר, גלוי וידוע לרבים, כולל משטרת ישראל: שהמנכ"ל הכוחני והידוע נחשד במעשי אונס ותקיפות מיניות מסוגים שונים כלפי גברים, נשים קטינים וקטינות.

כשם שרבים במערכת הציבורית מיהרו לברך את משי זהב כשנודע על זכייתו, כך מיהרו רבים להעלים את ברכותיהם כשנודע על החשדות שתפסו את כותרות העיתונים. לא ברקת – גם בעת פרסום שורות אלו הפוסט עדיין מתפרסם.

עדכון 21/3: הדוברת של ניר ברקת מסרה כי הפוסט הוסר, והעיכוב בהסרתו היה בשל עומס העבודה לקראת הבחירות המתקרבות.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות