אנשים, יח"צ

אשת יחסי הציבור יפעת טרון עובדת רק מהקישקע (וידאו)

יפעת טרון היא אשת יח"צ ומומחית בתחום עיצוב הפנים והריהוט. בעלת משרד יחסי ציבור מזה 16 שנים.

לתחום היח"צ היא הגיעה במקרה: "למדתי בבינתחומי ורייכמן פנה אליי ורצה לעשות היכרות ביני לבין משרד היח"צ שלהם, ארד תקשורת. ההיכרות הזאת הביאה לעבודה משותפת של 7 שנים".

משם הגיעה יפעת לעיסוק בתחום עיצוב הפנים והריהוט. "לתחום נכנסתי כשפנה אליי לקוח מתחום המצעים, הוא הכיר לי חבר מתחום התאורה, זה הכיר לי חבר בתחום הטקסטיל וכך הלאה. זה פשוט התגלגל. מה שמייחד אותי משאר היחצנ"ים בארץ," היא מספרת, "היא האהבה לתחום. העבודה באה לי מהקישקע. אני לא עובדת בשביל פרנסה, אני עובדת בגלל אהבת המקצוע. ראיתי אלפי בתים במהלך הקריירה שלי ואני יודעת להתאים ולשווק בדיוק את הריהוט המתאים לכל אחד".

ומה בדבר הקורונה? ובכן, לדבריה, התחום פרח בתקופת הקורונה. "אנשים כל היום בבית. הם התחילו להבין שהבית הוא הממלכה. אין חו"ל, אין מסעדות. הבית הפך לקולנוע, חדר כושר, מסעדה, מקום אירוח. הכול". המודל של יפעת להשראה הוא אביה, "הוא איש עבודה, עם מוסר עבודה גבוה מאוד. ממנו למדתי לעבוד קשה." הטיפ של יפעת ליחצ"ן המתחיל הוא להתמחות. "זה הרבה יותר יעיל והרבה יותר מקצועי. קח תחום שקרוב לליבך ותתמחה בו".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות