דיגיטל

ישראכרט ו-TikTok יסייעו לעסקים קטנים בישראל בהיקף של 200 אלף דולר

טיקטוק, אילוסטרציה טיקטוק, אילוסטרציה

קבוצת האשראי ישראכרט ופלטפורמת התוכן TikTok השיקו שיתוף פעולה לקידום והעצמה של עסקים קטנים בזירת הסחר המקוון. במסגרת שיתוף הפעולה החברות יעניקו ל- 200 עסקים קטנים חבילות שכוללות 1,000 דולרים לפרסום ב- TikTok. השלמת חבילת ההטבה לעסקים באמצעות חבילת פרסום ב- TikTok תאפשר לעסקים הפעילים בחנות האינטרנטית לחשוף את מוצריהם לקהל צעיר, ולהגדיל את תנועת הלקוחות בחנות המקוונת שלהם.

מחקרים מראים כי קהילת טיקטוק נאותה לקנות מעסקים קטנים 15% יותר מרשתות חברתיות אחרות, ו-83% אומרים שטיקטוק שיחקה תפקיד מרכזי ברכישות שלהם, זאת לפי EU Holiday shopping research 2020.

החנות האינטרנטית מקבוצת ישראכרט, מאפשרת לעסקים לקבל את כל השירותים הנדרשים כדי למכור און ליין, כולל הקמת אתר און ליין, פתרונות סליקה חכמים, ניהול מלאי ומשלוחים, פרסום ברשתות חברתיות, קידום בחיפושי גוגל ופתרונות שיווק דיגיטלי. כל השירותים הללו זמינים לעסק בעברית, עם צ׳ט און ליין, הדרכות מקוונות וקורסים דיגיטליים שעוזרים לעסק למכור יותר באינטרנט.

כיום ישנם עשרות אלפי עסקים פעילים בחנות האינטרנטית של ישראכרט ובשנה האחרונה בהשפעת נגיף הקורונה חל גידול של מאות אחוזים עם התפלגות רחבה מכל הארץ מתוך צורך מהותי של רבים לשנות מודל עסקי ולהמשיך לפעול גם בתקופות של סגרים. בנוסף, מניתוח נתוני משתמשי החנות עולה כי בין הסגרים הייתה קפיצה של כ-30% בביקוש לחנות האינטרנטית כש- 90% מתוכם זהו הניסיון הראשון שלהם במכירות און ליין.

אסף שגיא מנכ"ל TikTok ישראל: "המציאות שנוצרה כתוצאה ממשבר הקורונה מצריכה מעסקים מקומיים להמציא מחדש את שיטות השיווק שלהם ולהגיע לקהלי היעד שלהם ולקהלים חדשים בדרכים יצירתיות. שיתוף הפעולה עם ישראכרט הינו צעד נוסף במימוש האסטרטגיה של טיקטוק לישראל ובכללה תמיכה בעסקים מקומיים".

שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט, מסר: "העסקים בישראל הם עמוד השדרה של הכלכלה עסקים אלה סבלו מאוד בתקופות הסגר, והיו צריכים להמציא את עצמם מחדש כדי להתקיים. מתוך חיבור ארוך שנים לקהילת העסקים הקטנים בישראל, ידענו בישראכרט כי עלינו לספק פתרונות נוחים ויעילים של מעבר מהיר למסחר מקוון, ועשינו את זה באמצעות החנות האינטרנטית. כעת באמצעות שיתוף הפעולה החדש נוכל לסייע ל-200 עסקים נוספים לעשות את המעבר החשוב למסחר מקוון, להגדיל את קהלי היעד ולהמשיך לצמוח ולשגשג את התקופה מורכבת זאת".

כדי להצטרף לחבילות הפרסום בTIKTOK יש לפתוח חנות אינטרנטית במסלול שנתי, להקים את המוצרים ולהתחבר לסליקה. מכאן פונים אל התמיכה האינטרנטית לצורך מימוש ההטבה. בסיום השיחה עם נציג התמיכה תשלח הודעה ללקוח במייל או SMS (לבחירתכם) עם קישור מתאים לצורך פתיחת חשבון עסקי ב- TikTok. החשבון העסקי ב- TikTok יוטען ב-1,000$ לפרסום.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות