מדיה

תחרות פרסי הטלוויזיה של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה יוצאת לדרך

לאבד את אליס לאבד את אליס

כמעט שנה עברה מן הטקס הקודם, והאקדמיה הישראלית מתכוננת לחלוקת פרסי הטלוויזיה לשנת 2020. משדר חלוקת הפרסים יתקיים בחודש אפריל ועל פרטיו ומתכונתו נודיע כשיסגרו כל הפרטים, אך כעת לתחרות עצמה.

לקראת התחרות השנה ערכה הנהלת האקדמיה כמה שינויים. השינוי הבולט והחשוב הוא הפרדה של עולם התוכן העשיר והמגוון של הילדים והנוער. עולם יצירה פורח זה יזכה לאירוע מיוחד משלו שיתקיים בקיץ וכך עולם גדול של יצירה לא יבלע בין כל הקטגוריות השונות ויקבל את הכבוד הראוי לו. שינויים נוספים שערכה הנהלת האקדמיה הם הוספה של כמה קטגוריות, בקטגוריות הראשיות נערכה חלוקה בין דרמה קומית לקומדיית מצבים. ובתחום הקטגוריות האישיות נוספו פרסים לשחקני ושחקניות משנה גם בדרמה וגם בקומדיה.

כל גופי השידור: כאן 11, קשת 12, רשת 13, הוט ויס העמידו לבחירה את מיטב תוכניות וסדרות הטלוויזיה שלהם. בשנה בה אחוזי הצפייה הגיעו לשיאים בעקבות מגפת הקורונה והקהל הרחב נחשף ליצירה ישראלית משובחת בכל הסגנונות. למרות שנה קשה לכל עולם התרבות, וגם מכה לעולם הטלוויזיה, כשהוכתבו תנאים קשים להפקה, והפקות נעצרו מדי פעם עקב הקורונה, הצליחו יוצרי הטלוויזיה בישראל לצור יצירה משובחת שבסיכומה ניתן לומר שהייתה זו שנה מוצלחת לתעשיית הטלוויזיה הישראלית למרות כל הקשיים. הצלחה זו הייתה גם בינלאומית, סדרות רבות נמכרו לשידור בערוצים ושרותי סטרימינג בולטים.

בין התוכניות המתמודדות השנה ניתן למצוא בסדרות הדרמה: 'לאבד את אליס' (הוט), 'נורמלי' (הוט), 'הטבח' (יס), 'מאנייכ' (כאן), 'אחד על אחד' (כאן); בסיטקום את 'הנחלה' (קשת 12), 'נבסו' (רשת 13), 'קופה ראשית' (כאן). בריאלטי מתמודדות 'אהבה חדשה' (רשת 13), 'הזמר במסכה' (קשת 12), 'הישרדות VIP' רשת 13 ועוד.

ב- 21/3/21 יוכרזו המועמדים הסופיים בכל אחת מהקטגוריות ובמהלך חודש אפריל יתקיים משדר חלוקת הפרסים החגיגי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות