דיגיטל

יום ה- FAMING#: מנהלי הסושיאל מוצאים דרך לשעשע את עצמם

עיריית תל אביב מרימה לפתח תקוה עיריית תל אביב מרימה לפתח תקוה

ביום המעשים הטובים עוברים מ- SHAMING ברשת ל- FAMING#. עמותת רוח טובה מזמינה את הגולשים לעשות קצת טוב ברשתות החברתיות ולהציף עם סיפורים טובים, מחמאות, הרמות ופירגונים ואין כמו יום שכזה כדי להעיר את מנהלי הסושיאל לעוד הנחתה.

בעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב בוחרים לפרגן לפתח תקוה, בפיד שהצליח להעיר את כוכבי הרשת. "לכבוד יום מעשים טובים, גם אנחנו משתתפים בקמפיין הפרגון הלאומי – #FAMING בחרנו לפרגן לאחותנו הבכורה עיריית פתח תקוה, אם המושבות, העיר שעושים לה הכי הרבה שיימינג ברשת, במופעי סטנדאפ ואיפה לא. היום, אנחנו מצדיעים לך! את אחלה של עיר, עם מלא כיכרות וגינות, אנשים טובים ויש לך אפילו אחלה של בתי חולים. וכן, לא מזמן אפילו יצאתי למתחם הבילויים ברח' השחם והיה כיף".

עיריית פתח תקוה כמובן הגיבה עם תשובה משלה: "כפרה עלייך אחותי המפרגנת, מבטיחה כיכר על שמך!". גם עיריית נס ציונה לא נשכחה מאחור ועלתה עם ה- GIF: "איכס יא מגעילים. בא לי גם".

בשופרסל החליטו להרים היום לכוסרבה. "מדי שנה, נכתבים בישראל כ-4,000 פוסטים פוגעניים על כוסברה ברשתות החברתיות. הפרסומים הללו, אשר מכילים ביטויים קשים מנשוא כגון "פיכסה", "יאק" ו"תמורת שלום אני לא נוגע בזה" מגיעים לעשרות אלפי גולשים ומלבים את הדיון הציבורי על הכוסברה, שגם ככה מלא בשנאה ודעות קדומות. ביום זה, יום המעשים הטובים, אנו רוצים לנצל את הבמה שניתנה לנו על מנת לשנות את השיח הפוגעני כלפי כוסברה ולתבל את הפיד באהבה. אז כוסברה, אם את קוראת את זה וסביר להניח שלא כי את צמח תבלין ואין לך את הקוגניציה הנדרשת כדי לקרוא או לפתוח פייסבוק – דעי לך שבחוכמתך ובצניעותך לימדת אותנו שלא כל הירוק פטרוזיליה ושגם מר יכול להיות מתוק לפעמים. ועל זה אנו מודים לך. אוהבים, מעריכים ומוקירים – שופרסל Online".

בפלאפון מתגעגעים לימים היפים והפשוטים בהם שוחחנו בטלפון ולא רק שלחנו הודעות ווטסאפ. "עד לפני כמה שנים, היינו מנצלים כל שנייה מחבילת הדקות שלנו. והיום, כל החלופות גרמו לנו לשכוח מהמילה הנפלאה הזו, "הלו".
אנשים מעדיפים לתקשר בסמארטפון באמצעות הודעות בוואטסאפ, בטלגרם, בטיקטוק, בפייסבוק, באינסטגרם. ושלא נדבר על הודעות קוליות, שזה כמו שיחת טלפון אבל כשבא לך לשמוע רק את עצמך. איפה הימים היפים של צלצול ניתוק. של שיחה ממתינה. של אמא שבטעות לוחצת לעצמה על השתק ושעה מדברת לעצמה בזמן שאתה צועק לה "אמא אני לא שומע אותך תבדקי שלא לחצת על מיוט" . יום המעשים הטובים שמח, אל תשכחו לעשות פיימינג לאנשים שאתם אוהבים, ואם אפשר – תעשו את זה בטלפון".

בשרוטונים בוחרים להקדיש את היום הזה ל- Wolt, כי: "מה היינו עושים בלעדיכם בתקופה שסגרו את המסעדות, בזכותכם אנחנו תמיד שמחים ושבעים!".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות