מדיה

צל כבד: סיפור חייה של א.ק יוצג בסרט דוקומנטרי בכאן 11

אולה קרבצ'נקו אולה קרבצ'נקו

הסרט 'צל כבד', שישודר ביום שבת, 20 במרץ, בשעה 21:15 ב- כאן 11, מביא את סיפורה של אולה קרבצ'נקו, מתמודדת נפש בת 38, המוכרת כא.ק. החשדות כנגד אולה הועלו בסדרת הטלוויזיה "צל של אמת", שם טען בן זוגה לשעבר שאולה התוודתה בפניו על כך שרצחה את הנערה תאיר ראדה ז"ל. לאחר שטענותיו הושמעו, הן נבדקו על ידי המשטרה והפרקליטות לעומקן והמדינה ניקתה לחלוטין את אולה מכל חשד ומעורבות ברצח. בנוסף, המדינה קיבלה כי מדובר בעלילת שווא נקמנית של בן זוגה לשעבר. אולם ניקויה מהחשדות לא מנע את הביקורת הציבורית ואת הפיכתה של אולה לקורבן להתנכלויות ונאצות, ובעקבותיהן אולה נאלצה לעזוב את הארץ ולחיות עם סבתה בכפר ליד אודסה (אוקראינה), עיר הולדתה.

אולה קרבצ'נקו | צילום: עידן הר

הסרט מלווה את אולה בשנה הגורלית בחייה, בה היא נאלצת להתמודד עם קולות רבים המסיתים באכזריות נגדה ובמקביל גם לאסוף את חתיכות הפאזל של חייה ולבנות אותם מחדש. הסרט מעורר שאלות נוקבות על אופן התנהלות התקשורת, משפט השדה בעידן הרשתות החברתיות ומצבן של נשים גם היום בתקופת ה-METOO. טרם עליית הסרט לשידור הוא כבר מעורר מחדש קולות לגבי מי רצח את תאיר ראדה ולרגל יציאת הסרט התראיינה אולה לדנה ספקטור בכתבה רחבה שהתפרסמה במוסף '7 ימים' בסוף השבוע האחרון, אותה ניתן לקרוא גם באתר ynet. זהו לא הראיון הראשון של אולה, שכבר התראיינה בעבר גם בתוכנית 'הצינור', אצל אילה חסון, בתוכנית 'עובדה' ועוד, אך זוהי הפעם הראשונה בה נחשפת אולה בפנים גלויות ומספרת את הצד שלה.

בימוי צילום הפקה ועריכה: עידו הר. צילום נוסף: אולה קרבצ'נקו טימר. מוזיקה מקורית: אבי בללי. מפיקת פוסט: קרין אטדגי.  משתתפים: אולה קרבצ'נקו טימר, פאינה טימר בולטובה, איגור טימר בולטובה, ע"ד דניאל חקלאי, עו"ד תומר שוורץ, שירה (שם בדוי), טליה (שם בדוי), תניא טימר.

פרויקט "אולה קמה מההריסות", גיוס המונים למאבק המשפטי של אולה קרבצ'נקו

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות