עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

יאיר לפיד מסתבך עם זוכת הראליטי וכוכבת הרשת תקוה גדעון

יאיר לפיד והחולצה יאיר לפיד והחולצה

שבוע אחרון למערכת הבחירות הנוכחית והמתמודדים עושים הכל על מנת להגיע לקהלים חדשים תוך תמיכה באג'נדות שונות. יאיר לפיד שמתמודד על רשות הממשלה, העלה אתמול תמונה לעמוד האינסטגרם שלו בו הוא לובש חולצה של השבוי, אברה מגינסטו וכתב: "לא שוכחים את אברה מגינסטו".

הפוסט עורר את זעמה של זוכת הריאלטי 'האח הגדול' וכוכבת הרשת תקוה גדעון שמיהרה להגיב ללפיד: "לא שוכחים? או נזכרים דקה לפני הבחירות? איפה החולצה הזאת הייתה עד עכשיו?". התשובה של גדעון לתמונה גרפה 2,128 לייקים.

נראה שהאקט המחאתי שלפיד ניסה להשיג עורר בדיוק את תגובות הנגד של הקהילה האתיופית עם שלל תגובות נוספות, כמו: "הוא ימכור את אמא שלו בשביל הקול שלנו", "גועל נפש של התנהגות וזלזול באינטליגנציה של העדה", או: " יחתיכת ליצן! אתה חושב שאם 2 דקות ליפני הבחירות תעלה תפוסט הזה אני יאמין לך שאתה לא שוכח ? מה עשית עד היום כדי להחזיר אותו הביתה? תראה לי סרטון אחד שלא קשור לתעמולת בחירות שהזכרת את השם שלו אני אשמח לשמוע .. אתה ליצן ועושב שימוש ציני במקרה טרגי".

אחת התגובות התייחסה ספציפית לצוות הקמפיין שמאחורי לפיד: "יאיר בוא תספר לנו איך החולצה הזאת יצאה מהניילון בשביל התמונה ואין עליה אפילו קמט כביסה אחד! אופורטוניזם פוליטי פר אקסלנס בשביל קולות של העדה? עד כמה מפגרים אתם חושבים שאנשים? אני מתביישת בשביל הצוות המקצועי שלך שחשב שזה רעיון טוב… תשקול להחליף אחרי הבחירות".

יש לציין כי לפיד נפגש בשבוע שעבר עם אחיו של אברה מגניסטו, אילן, וגם צייץ בעמוד הטוויטר שלו על הפגישה. גם שם זכה לפיד לביקורת.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות