פרסום ושיווק

אנדי רם נבחר להוביל את קמפיין MORAZ

אנדי רם על סט הצילומים אנדי רם על סט הצילומים

אמש התקיימו צילומים של קבוצת MORAZ צמחי מרפא בהובלת הפרזנטור אנדי רם, אשר נבחר להוביל את הקמפיין מתוך ערכים משותפים שלו ושל קבוצת מורז. הקמפיין, בהשקעה של מאות אלפי שקלים, התמקד במוצרי החברה אשר מתאימים לאורח חיים ספורטיבי ופעיל בהתאמה לאורח חייו של רם. הצילומים התקיימו במרכז הטניס ברמת השרון, הקרוב לליבו של רם שבעברו התאמן שם בקביעות.

אל הסט הגיע חברו הטוב של אנדי ושותפו יוני ארליך, גם אשתו של אנדי, שירי רם הגיעה לביקור, שירי נטורופתית במקצועה שהצטרפה גם היא למשפחת מורז צמחי מרפא ככותבת תוכן ויועצת מקצועית.

מאיה גרינברג , מנהלת השיווק של קבוצת MORAZ: "החיבור בין אנדי רם לקבוצת מורז, צמחי מרפא נעשה מתוך ערכים משותפים ומבטא קשר בין "שני שגרירים ישראליים" המביאים לעולם בהצלחה רבה את היפה והטוב שבארצנו. אנדי מייצג איכות ומקצוענות ללא פשרות לצד היותו בקונצנזוס של ההוויה הישראלית. אני מאמינה כי דרך תפיסת עולמו האופטימית, שמחת החיים והעשייה האינטנסיבית למען הקהילה נצליח להנגיש עוד יותר את ערכי ומוצרי הקבוצה לקהלי היעד המזוהים עד מאוד עם סגנון חיים זה".

מאיה גרינברג, אנדי רם ושירי רם | צילום: רפי דלויה
מאיה גרינברג, אנדי רם ושירי רם | צילום: רפי דלויה

קבוצת MORAZ צמחי מרפא פועלת בעולמות Wellbeing וה- Wellness, מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור והשיער. בנוסף מורז פעילה בתחום תוספי התזונה באמצעות המותגים "גרמזה" ו"טננבלוט".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות