על סדר היום

שידור עדות שעיה סגל ז"ל: רביב דרוקר הגיע לבית המשפט העליון

רביב דרוקר רביב דרוקר

שופטי בית המשפט העליון דנו הבוקר (שני) בערעור תכנית המקור של רשת 13 על החלטה של בית המשפט המחוזי לשדר את עדותו במשטרה של שעיה סגל ז"ל, מי שהיה יועץ התקשורת של משפחת נתניהו.  לדיון הגיע מגיש תכנית המקור, פרשן חדשות 13 רביב דרוקר, אשר הסביר את החשיבות אותה הוא רואה בשידור ההקלטה.

הערעור לעליון הוגש לפני כשבוע וזאת לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים מנע את שידור העדות שמסר שעיה סגל ז"ל. בית-המשפט המחוזי בירושלים למנוע מהם לשדר את העדות שמסר שעיה סגל ז"ל. סגל, שהיה היועץ של ראש הממשלה ומקורב לו ולרעייתו, זומן לפני כארבע שנים למסור עדות ביחידה הארצית לחקירות הונאה, במסגרת חקירת תיק 2000. חודשים ספורים לאחר מסירת העדות נפטר סגל. דרוקר וערוץ 13 ביקשו משופטי משפט המו"לים שיאשרו להם לשדר את העדות בתוכנית 'המקור', אך השופטים מסרו כי סוגיה זו אינה תחת החלטתם. בכך ההחלטה עברה אל בית המשפט המחוזי בתל אביב, שם הוחלט שלא לאפשר לשדר את ההקלטה מאחר וישנה אפשרות שההקלטה תשפיע על עדים הצפויים להעיד בבית במשפט.

דרוקר ציין הבוקר כי אם בית המשפט העליון יתיר לשדר, אז כבר היום בערב ההקלטות ישודרו. במידה ולא, התוכנית תעביר רק את הטקסט אבל לא את הווידאו עצמו. "אנחנו חושבים שאדם שהיה קרוב למשפחת נתניהו מספר בדיוק מה היה שם ומתייחס למה שהיה שם ולנקודות הפליליות, אין טוב ממראה עיניים", אמר דרוקר בראיון מבית המשפט לערוץ 7 והוסיף "הכי טוב שאני אאחז בתגובת נתניהו. נתניהו בתגובה שלו אמר שאפשר רק לדמיין איזה לחצים הופעלו על שעיה סגל כדי שישקר ככה, אז אנחנו אומרים: 'למה צריך לדמיין, בוא נראה'".

הרכב השופטים סולברג, וילנר ושטיין סיימו לדון בבקשה. ראש ההרכב, השופט סולברג, הודיע בתום הדיון כי לא תינתן החלטה היום.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות