דיגיטל

טיבו של הקוד: שופטי מאסטר שף מתגייסים למהלך של מיקרוסופט

ישראל אהרוני בקמפיין מייקרוסופט ישראל אהרוני בקמפיין מייקרוסופט

"הקוד קורס כמו סופלה שמתעכב בדרך לשולחן", אומר השף אייל שני בסרטון שהוא למעשה מהלך דיגיטל חדש מבית היוצר של מיקרוסופט לטובת גיוס עובדים חדשים. נכון, צוות השפים המדופלם של 'מאסטר שף' שהתגייס לקמפיין לא בדיוק יודע לקרוא או לכתוב קוד, אבל הם בהחלט יודעים לדבר בסופרלטיבים מרהיבים ולתאר את "הקוד" כאילו היה מנה חד פעמית שיצאה הרגע מהתנור.

נכון, זה לא מאסטר שף. מהתנור יוצא מחשב נייד והשופטים ניגשים לבחון את הקוד שנוצר על ידי המתמודד יונתן. אין להם מושג מה הם רואים ולא ניתן לטעום את המנה, אך בהתאם לתפקידם כשופטים הם מעבירים את הביקורת.

"זה שירה, יונתן", אומר אייל שני, "זה קוד שלוקח אותך לטיול יפיפה ביער".

"זה תיכנות מונחה אהבה", מוסיף משלו השף חיים כהן. "זה קוד מנחם, זה קוד של ערב שבת".

בין שלל המילים ניתן להבחין בשפה המקצועית של התכנות, שכמובן מדברת אל קהל היעד הספציפי אליו מיועד הסרטון, שבינתיים זכה לשלל תגובות אוהדות ברשת.

על התסריט אמיר ברקול ואילן שפלר, על ההובלה של הפרויקט שירלי הרמן. ייעוץ נועם זדה. על ההפקה, הצילום והעריכה בית הפקות הוידאו 'פילמה'.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות