יח"צ

משרד 'רימון-כהן' נבחר להוביל את תקציב היח"צ של איגוד ההתעמלות בישראל

רוני רימון, שותף ומייסד רימון- כהן רוני רימון, שותף ומייסד רימון- כהן

משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה "רימון-כהן ושות'", בהנהלת רוני רימון, נבחר להוביל את תקציב יחסי הציבור של איגוד ההתעמלות בישראל לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו בחודש אוגוסט השנה. את הטיפול בתיק יובילו רוני רימון, ומיכל זילבר, שותפה במשרד.

איגוד ההתעמלות כולל מספר ענפים: התעמלות אמנותית, מכשירים בנים ובנות, אקרובטיקה, טרמפולינה, פס אקרובטיקה ואירובי. האיגוד הוא מהמובילים בספורט הישראלי, כפי שהדברים באים לידיי ביטוי בהישגים במשחקים האולימפיים, באליפויות עולם ואליפויות אירופה בענפי ההתעמלות השונים. יו"ר האיגוד היא כנרת צדף והמנכ"לית היא שרית שנער.

שרית שנער, מנכ"לית האיגוד: "לאחר הישגים רבים בשנים האחרונות, אנחנו עם הפנים קדימה ופועלים בכל הכח לקראת עונת התחרויות הקרובה, כאשר המטרה העיקרית היא כמובן הצלחה והישגים במשחקים האולימפיים של טוקיו 2021. חשוב היה לנו לבחור שותף לדרך שיביא לידי ביטוי את ההצלחות שלנו ויעלה את המודעות והחשיפה לפעילות האיגוד. אנחנו תקווה שצעד זה יוביל לכך שעוד ילדים וילדות ירצו להצטרף לאיגוד ולהתאמן בענפים השונים, ולקחת חלק בהישגים המסבים כבוד למדינת ישראל".

רוני רימון, מייסד ובעלים: "בשנה חשובה זו של מטרות ספורטיביות מאתגרות במיוחד, אנו גאים כי נבחרנו על ידי האיגוד לקחת חלק באתגרים ובהצלחות. אנחנו מודים להנהלת האיגוד על האמון שנתנו בנו".

משרד 'רימון-כהן' מתמחה בייעוץ תקשורתי אסטרטגי ויחסי ציבור, ניהול משברים ומאבקים תקשורתיים לחברות וארגונים מתחומים שונים ביניהם: גופים כלכליים, חברות ציבוריות, מוסדות ממשלתיים וגופים ציבוריים, גופי חינוך, עמותות וארגונים, חברות הייטק ופירמות עו"ד ורו"ח. בנוסף, במשרד מחלקת ניו מדיה ומחלקת יח"צ בינ"ל.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות