על סדר היום

פרס ירושלים לתקשורת יהודית של קבוצת בשבע הוענק לסיוון רהב מאיר

סיוון רהב מאיר בקבלת הפרס סיוון רהב מאיר בקבלת הפרס

סיון רב מאיר, עיתונאית פובליציסטית, ומנחת טלוויזיה המנגישה את עולם התורה ופרשת השבוע בזווית אקטואלית מתמיד, זכתה בפרס ירושלים לתקשור יהודית. הפרס הוענק לה על ידי הנהלת חברי 'בשבע' במהלך כנס ירושלים ה-18.
"בדרכה המיוחדת והנעימה מעניקה חיבור לעולם הקודש למאות אלפי נשים וגברים, מבוגרים וצעירים, דתיים וכאלו שאינם דתיים", נמסר מועדת הפרס.

סיוון רהב מאיר אמרה: "מאות אנשים נחשפים לטקסטים ומקבלים את זה ביותר מעשר שפות וזה גורם לי ללמוד ולדעת יותר. תודה רבה לאנשי בשבע, דודו סעדה ולוועדה. יש הרבה מאות אנשים שמעורבים בפרויקטים שאני עושה וזה מסע משותף והפרס הוא של כולנו״.

כנס ירושלים הוא כנס הנערך מדי על ידי העיתון בשבע וערוץ 7. הכנס מספק במה לדיונים בנושאים אקטואליים וערכיים אשר על סדר היום בציבור הדתי ובישראל בכלל. הכנס נערך היום ומחר 14-15/3/21 במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני. בכנס ישתתפו נשיא המדינה, ראש הממשלה, שרים, חברי כנסת ואנשי תקשורת רבים. יש לציין כי כנס ירושלים ה-18 הוא למעשה הכנס הראשון עם קהל בעידן הקורונה וישתתפו בו 300 איש על פי המתווה שאושר על ידי משרד הבריאות.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות