מדיה

נה נה נה נה. וואלה פרסמו שיונית לוי התפטרה, חדשות 12 מאיימים בתביעת דיבה

בנימין נתניהו ויונית לוי בזמן הראיון נתניהו ויונית לוי בזמן הראיון

וואלה פרסם ידיעה לפיה מגישת חדשות 12, יונית לוי, הגישה את התפטרותה לאחר הראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"מגישת מהדורת חדשות 12 יונית לוי הגישה את התפטרותה למנכ"ל "החדשות" אחרי הראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שנערך לפני כחודש, אולם מנכ"ל החדשות אבי וייס סירב לקבל את ההתפטרות – כך נודע לוואלה! תרבות. לוי, שככל הנראה הרגישה שלא עשתה עבודה מספיק טובה באותו ריאיון, ביקשה לעזוב את תפקידה שאותו היא ממלאת מאז דצמבר 2002", נכתב בידיעה.

כזכור, הראיון של יונית לוי עם בנימין נתניהו הוליד שלל ביקורות לגבי איכותו העיתונאית של הראיון והדרך בה התבטאו יחסי הכוחות בין השניים על המסך. בשלב מסויים אף הצליח נתניהו להגניב חיקוי של לוי, שצחקקה בתגובה. רבים מהמבקרים טענו כי נתניהו 'עשה בית ספר' למראיינת המנוסה.לא רק מקרב אנשי התקשורת ספגה ביקורת, אלא גם ובעיקר מקרב הפעילים במחאות השונות נגד נתניהו, ה'רק לא ביבי'.

הייתכן שיונית לוי חשה לא מספיק מרוצה מעצמה והגישה בעקבות הביקורות את התפטרותה? על פי אתר וואלה, בהחלט כן. על פי חדשות 12, שמיהרו להגיב על הדברים "זהו שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. זו עילה לדיבה".

אילו מגישת חדשות 12 בעצמה, יונית לוי, צייצה בטוויטר שלה: "לא היה ולא נברא. שקר מוחלט".

הציוץ של יונית לוי וכמה תגובות בטוויטר
הציוץ של יונית לוי וכמה תגובות בטוויטר

מוואלה נמסר ל'כסית' כי: "וואלה עומדים מאחורי הפרסום".

היועץ המשפטי של חדשות 12, ד"ר ישגב נקדימון, שיגר מכתב בשעות הצהריים אל עורך אתר וואלה, ערן טיפנברון, בו נכתב כי "מדובר בפרסום שקרי וחסר כל בסיס מראשיתו ועד סופו. יתר על כן. לפני עשיית הפרסום השקרי לא טרחתם לבדוק את אמיתותו מול מר וייס או גב' לוי באופן אישי, אלא הסתפקתם בפנייה לתגובה מחדשות 12. חדשות 12 שיגרה לכם באופן מיידי תגובה לפיה מדובר בפרסום שקרי, אך למרות זאת הפרסום השקרי נעשה בתוך דקות ספורות לאחר מכן, מבלי לבצע כל בדיקה נוספת כמתחייב. התנהלות זאת מעלה חשש כבד, כי פעלתם מתוך שיקולים זרים ופסולים. הפרסום השקרי מהווה הוצאת לשון הרע חמורה ומקים לחדשות 12 ולגב' לוי עילות תביעה כלפיכם על-פי חוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965".

בהמשך למכתב מבקש היועץ המשפטי כי: "הינכם נדרשים אפוא לפעול באופן מיידי כדלקמן: להסיר באופן מיידי את הפרסום השקרי מאתר וואלה ומכל מקום אחר שבו הוא מתפרסם. לפרסם באופן מיידי התנצלות כלפי חדשות 12 וכלפי גב' לוי בגין הפרסום השקרי באותו מקום שבו הוא התפרסם ובנוסח שיתואם עם הח"מ. ככל שתימנעו מלעשות כן, תוגש כנגדכם תביעה לאכיפת זכויותיהם והטבת נזקיהם של חדשות 12 וגב' לוי על-פי כל דין".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות