פרסום ושיווק

בהשקעה של 2 מיליון שקלים: ניופאן בקמפיין חוצות למותג מולינקס

תמונת קמפיין ניופאן מולינקס תמונת קמפיין ניופאן מולינקס

פסח בפתח וזה בדיוק הזמן הנכון בו המשווקים יוצאים בקמפיין המתאימים לעונת החג וחוץ מפרסומות לבשמים שאפשר לראות בכל הפסקת פרסומות, זה הטיימינג המדויק למוצרי הבית. ניופאן, הנמנית מבין יבואניות מוצרי החשמל המובילות בישראל, הינה היבואנית הבלעדית של המותג הצרפתי המוביל מולינקס כבר 20 שנה. המותג יצא עם ליין מוצרים חדש המציג טכנולוגיה מתקדמת, מראה ופתרונות חדשניים. עבור השקת ליין המוצרים ניופאן משיקה קמפיין חוצה פלטפורמות בהשקעה של 2 מיליון שקלים וכולל פרסום בטלוויזיה, רדיו, פרינט ודיגיטל תחת המסר "כל רגע טוב במטבח מתחיל ב Moulinex". את הקמפיין יצרה סוכנות הפרסום A2 מקבוצת אדלר חומסקי.

מולינקס הינו מותג צרפתי מקבוצת SEB אשר מתמחה בייצור מוצרים לבית ולמטבח שנוסד בשנת 1932 על ידי ז’אן מנטלה. בין המוצרים החדשים של המותג הוותיק אשר הגיעו ארצה, ניתן למצוא מגוון בלנדרים, בלנדר מוט, מסחטות הדרים, מטחנות בשר, מיקסרים, מעבדי מזון, קוצצי ירקות ועוד.

מורן דאי | צילום: איתן גולן
מורן דאי | צילום: איתן גולן

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק ניופאן: "הקמפיין הפרסומי של מולינקס בא להחזיר לתודעה הצרכנית את איכויות המותג הצרפתי הוותיק. ההיצע הגדול של המוצרים החדשים שהבאנו ארצה נותן מענה לכל מה שצריך בשביל 'פשוט לבשל' במטבח. הקמפיין פונה גם לקהל הצעיר שפחות מכיר את המותג ואנו צופים כי יותר ויותר בתים יחלו להנות ממוצרי מולינקס האיכותיים במחירים נוחים".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות