פרסום ושיווק

ארגון בטרם לבטיחות ילדים נבחר לקמפיין בינלאומי של טאבולה

אורלי סילבינגר מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אורלי סילבינגר מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים

לרגל יום האישה הבינלאומי 2021, חברת טאבולה, פלטפורמת המלצות התוכן המובילה בעולם, החליטה לתרום תקציבי פרסום בסך 500,000 דולר לחברות שבבעלות נשים. במסגרת התכנית הגלובלית אשר נקראת RecommendHER#, בחר צוות טאבולה ישראל בארגון בטרם לבטיחות ילדים כאחד משלושת הארגונים שיקבלו תקציב לקידום תכנים על גבי הפלטפורמה של טאבולה, בה משתמשים יותר מ-500 מיליון איש ביום.

ארגון בטרם לבטיחות ילדים מציין השנה 25 שנות פעילות. הארגון הוקם על ידי רופאת הילדים ד"ר מיכל חמו-לוטם וחרט על דגלו קידום תרבות של בטיחות ומניעת היפגעות ילדים. מדי שנה מגיעים לחדרי המיון בישראל למעלה מ-200,000 ילדים בשל תאונות בבית, בדרכים ובפנאי. בכל שנה בממוצע מתים 124 ילדים בתאונות שאת רובן ניתן למנוע. הארגון פועל בשילוב מגוון אסטרטגיות מוכחות למניעת תאונות באמצעות הסברה, הדרכה, פיתוח תוכניות, מחקר וקידום רגולציה. מאז הקמת הארגון הצטמצמה תמותת הילדים מהיפגעות ב-53%. בשנת 2020 הציג ארגון בטרם בוועדה לזכויות הילד תוכנית לצמצום היפגעות הילדים ב-35% נוספים עד שנת 2030.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "אנו גאים ונרגשים מבחירתה של טאבולה בנו לקמפיין העולמי. תאונות ילדים הן מגיפה שניתן למנוע באמצעות העלאת מודעות לסכנות ולאימוץ הרגלי התנהגות בטוחה. אני בטוחה ששיתוף הפעולה ביננו לבין טאבולה יסייע להורים לקבל מידע רלוונטי ובכך למנוע את האסון הבא".

״חודש מרץ הוא חודש ההיסטוריה של נשים והשבוע חגגנו כולנו את יום האישה הבינלאומי. זה חודש בו אני גאה לחגוג את הישגיהן הכלכליים, החברתיים והפוליטיים של נשים ברחבי כל העולם.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״אני נרגש מבחירת ארגון בטרם לקמפיין RecommendHer# על ידי הצוות הישראלי של טאבולה וגאה לקחת חלק בקידום ארגון בעל אג׳נדה חברתית כה משמעותית״.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות