מדיה

סאות' פארק מציגה: מטוס "אייר יזראל" עם חיסונים לכולם

סאות' פארק סאות' פארק

בפרק של תוכנית האנימציה הוותיקה 'סאות' פארק' ששודר אתמול בארצות הברית נראו ההמונים מחכים בשקיקה למטוס הישראלי שיגיע עם חיסונים לכולם. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם, גלעד ארדן, מיהרו לשתף בחשבונות הטוויטר את הקטעים.

באחד הקטעים ניתן לראות דמות המתלוננת על מדיניות החיסונים בארצות הברית ושלא ניתן להיכנס על מנת להתחסן. הדמות השנייה עונה לה: ""נכון, אתה יודע שבישראל מחסנים את כולם? ישראל הרבה יותר מגניבה מהמקום העלוב הזה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף את הסרטון וצייץ: "גם בסאות'פארק כבר יודעים – בישראל חוזרים לחיים!".

גלעד ארדן מהצד השני בחר לעקוץ את התוכנית "סאטרדיי נייט לייב"  וצייץ "היי SNL, ככה צוחקים על המגפה כאשר מדובר בישראל. הסתכלו ולמדו".

לפני מספר שבועות מגיש התוכנית SNL מייקל צ'ה אמר: "ישראל דיווחה השבוע כי מחצית מהאוכלוסיה שלה התחסנה מפני קורונה. תנו לי לנחש – זה החצי היהודי", ומתח ביקורת על אי מתן החיסונים לרשות הפלסטינית. הדברים עוררו סערה בקהילה היהודית בארצות הברית וגם ארדן גינה את הדברים ודרש התנצלות: "אני חובב הומור, אבל אנטישמיות היא לא מצחיקה. ה'בדיחה' שלכם מתעלמת מכך שמבצע החיסונים בישראל מצליח כי הוא נגיש לכלל האוכלוסיה – יהודים, מוסלמים ונוצרים. תתנצלו!".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות