עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

סוקרי כל חברות החדשות ישתפו פעולה כדי לצמצם התקהלות בקלפיות

מתקרבים לבחירות מתקרבים לבחירות

בצל מגפת הקורונה פנתה ועדת הבחירות המרכזית אל סוקרי חברות החדשות, הפרופסור קמיל פוקס (חדשות 13), דודי חסיד (כאן 11) ומנו גבע (חדשות 12) בבקשה לצמצם נוכחות העובדים בקלפיות המדגם בתקופת הקורונה. הסוקרים יקיימו שיתוף פעולה לוגיסטי באיסוף מידע גולמי בחלק קטן מקלפיות מדגמי הבחירות.

המהלך נעשה מתוך התחשבות במערכת הבחירות המורכבת שמתנהלת בצל מגפת הקורונה, ובמטרה לצמצם נוכחות בקלפיות במקומות סגורים וצפופים.

תוצאות הסקרים והמדגמים השונים עם סגירת הקלפיות בשעה 22:00 מהוות את השיא של יום השידורים בכל אחד מערוצי השידור השונים. מחברות החדשות השונות מדגישים כי שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי אך ורק באיסוף נתונים במספר קטן של קלפיות קבועות מראש עליהן הסכימו עורכי הסקרים, וכי רק הדגימות הגולמיות של הקלפיות המדוברות יתחלקו בין הסוקרים. שאר המידע והניתוח יעשה על ידי כל אחד מהסוקרים עצמאית עבור כל אחד מהערוצים בפני עצמו, כך שכמו תמיד, סביר להניח כי יהיו שינויים בין תוצאות המדגמים של כל אחד מהסוקרים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות