מדיה

אורטל עמר נפרדת מתפקידה במערכת 'ערב טוב עם גיא פינס'

אורטל עמר אורטל עמר

אחרי 6 שנים אורטל עמר נפרדת מתפקידה במערכת "ערב טוב עם גיא פינס" בקשת 12. עמר החלה את דרכה בתוכנית בתור חברת מערכת וכתבת שטח, הגישה פינות וערכה תוכן. במסגרת העבודה בתכנית אף נוצר הקשר הזוגי עם בן אל תבורי שהפך לימים לאבי בנה. כעת אחרי 6 שנים היא יוצאת לדרך חדשה.

את דרכה המקצועית החלה אצל אופירה אסייג, בתור כתבת ספורט באתר ONE ובתוכנית הרדיו של אופירה וברקו.
עמר תסיים את תפקידה עם היציאה לפגרת האביב אליה יוצאת התכנית כבכל שנה. בזמן זה הרשתות החברתיות הפעילות של התוכנית ימשיכו לעבוד כרגיל סביב השעון.

"אורטל היא חלק מחיי התוכנית, מקצועית ואישית עברנו יחד שיאים של עבודה יומיומית וטלטלות אישיות, במהלכן היא הפכה ממסקרת למסוקרת וברור לנו שדרכינו ימשיכו להצטלב גם הלאה, ובהקדם", אמר גיא פינס.

מאורטל עמר נמסר: ״קשה לסכם 6 שנים בכמה מילים. מערכת ערב טוב עם גיא פינס היא המשפחה השנייה שלי. אני מודה על כל רגע של למידה ועשייה במערכת של גיא עם החברים הכי מקצועיים שיש, בטוחה שנתראה גם בצד השני״.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות