דיגיטל

יוטיוב חסמה את סרטון "החוזה הסודי בין ביבי לשרה" – והחזירה

בנימין ושרה נתניהו בנימין ושרה נתניהו

השמועה הטוענת כי יש הסכם סודי בין בנימין לשרה נתניהו מסתובבת כבר הרבה שנים בשטח. על פי הטענה, לאחר ששרה גילתה על הרומן שהיה לנתניהו עם יועצת התקשורת שלו בראשית שנות ה-90 נחתם ביניהם הסכם המסדיר את מחויבותו של בנימין נתניהו לשרה. כאמור, אין שום הוכחה לשמועה העקשנית על ההסכם המסתובבת בחוגי התקשורת והפוליטיקה.

בשבוע שעבר התפרסם ברשתות החברתיות ראיון וידאו עם דוד ארצי, בעבר המשנה למנכ"ל התעשיה האווירית, שנערך על ידי העיתונאי לשעבר דן רביב (שנחשב מקורב לאדלסון). בראיון טען ארצי כי עו"ד דוד שמרון, קרוב משפחתו של בנימין נתניהו, הראה לו בעבר את ההסכם שכלולים בו כמה סעיפים מוזרים למדי, כמו מעורבות לכאורה של הגב' נתניהו במינויים פוליטיים, איסור על בנימין נתניהו לנסוע ללילה בלי לקחת את הגב' נתניהו איתו, ועוד.

הווידאו של הראיון עם דוד ארצי – החל מהבוקר (חמישי), לא זמין

לטענת ארצי, המופיעה בסרטון, עו"ד שמרון הראה לו את ההסכם כדי לשכנע את המיליארדרית גיטה שרובר, שארצי היה מקורב אליה, שהוא "לא אידיוט" וניתן לסמוך עליו. זאת, מאחר ולטענת ארצי שרובר שקלה להפסיק את הריטיינר הגבוה בו העסיקה את עו"ד שמרון.

הסרטון, שהעלה מחדש את הטענות והשמועות הישנות על ההסכם הסודי לכאורה בין בני הזוג, עורר כצפוי רעש והמולה ברשתות החברתיות. בהמשך הוצגה גם בדיקת פוליגרף שערך ארצי בה נקבע שהוא דובר אמת (כזכור, פוליגרף אינו מהווה עדות קבילה בבית משפט).

כמו בכל המקרים הקודמים בהם צפה השמועה הזו לחלל האוויר, לא נמסרה תגובה לנושא הרכילותי הזה מטעם המשפחה. עו"ד שמרון עצמו התראיין בגל"צ בראשית השבוע ואמר "שקר וכזב. לא היה ולא נברא הסכם כזה. לא ראיתי הסכם כזה מימי ולכן ממילא לא יכולתי להראות הסכם כזה לאף אחד. זה פשוט שקר, כזב ועלילה". הבוקר (חמישי), בכל מקרה, התברר כי יוטיוב (השייכת לגוגל) הסירה את הסרטון משרתיה, לפחות בכל האמור לאפשרות צפיה בו מישראל. מספר שעות לאחר מכן, ביטלה גוגל את חסימת הסרטון לצפיה מישראל.

על פי הכתבה שפורסמה לפני מספר ימים בזֵצ, קיים הסדר בין הפרקליטות בישראל לבין ענקיות הטכנולוגיה, לפיו הן מסירות לעתים בצורה וולנטרית תכנים שהמערכת חפצה שיוסרו מהרשת. על פי הכתבה, לרוב מדובר בביקורת בוטה על שופטים.

אין לדעת האם הסרת הסרטון של ארצי מיוטיוב נעשתה על פי אותו "נוהל ויסמונסקי" או בשיטה אחרת – מה שברור הוא שהסרטון הוסר, בהודעה המציינת כי הוא הוסר לצפיה מישראל בשל תלונה על דיבה. והכל, כמובן, כשאנו ביישורת האחרונה לפני הסיבוב הרביעי של הבחירות לכנסת.

אנו ממתינים לתגובתה של יוטיוב, והיא תתפרסם כאן ברגע שתתקבל.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות